بازی هافناوریکسب و کار

اولین بنچمارک از گوشی گلکسی S11+ سامسونگ با تراشه اگزینوس در گیک‌بنچ

گلکسی اس11+ سامسونگ با شماره مدل SM-G986 در بنچمارک معتبر Geekbench ظاهر شد. همانطور که انتظار می‌رفت این گوشی دارای چیپست اگزینوس 9830 است که توسط خود سامسونگ توسعه‌داده شده است. البته طبیعتاً یک نسخه دیگر از این گوشی با چیپست اسنپدراگون 865 نیز تولید خواهد شد که در مناطقی مانند آمریکا و چین عرضه شود.

با استناد به بنچمارک، گلکسی S11+ دارای 12 گیگابایت حافظه رم خواهد بود که از این نظر مشابه بالاترین نسخه از گلکسی S10+ است. البته اینکه آیا نسخه 8 گیگابایتی این دستگاه نیز تولید خواهد شد یا خیر، سوالیست که در حال حاضر نمی‌توان به آن پاسخ داد. جای تعجب نیست که گلکسی S11+ با اندروید 10 در بنچمارک ظاهر شده است. سامسونگ در حال حاضر مشغول به‌روزرسانی برای ارائه نسل جدید رابط کاربری خود، One UI 2.0 است.

عملکرد گلکسی S11+ سامسونگ در گیک‌بنچ

نتایج بنچمارک پرچمدار آینده سامسونگ اما حرف زیادی برای گفتن ندارد. امتیاز اگزینوس 9830 تعبیه شده در گلکسی اس11+ در بخش تک هسته‌ای پایین‌تر از اگزینوس 9825 است و این نشان می‌دهد که به احتمال بسیار زیاد توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی هنوز به پایان نرسیده است.گلکسی اس11 پلاس سامسونگ در گیک بنچ

اینکه داخل چیپست اگزینوس 9830 چه قرار گرفته، کاملاً ناشناخته است. اما ظاهراً به نظر می‌رسد که سامسونگ ساخت هسته‌های سفارشی خود را برای گوشی بالارده بعدی خود، کنار گذاشته است. براساس این گزارش به نظر می‌رسد تراشه پرچمدار بعدی سامسونگ دارای دو کلاستر است که هر کدام 4 هسته دارند. این در حالیست که تراشه قبلی دارای پیکربندی 2+2+4 بود. پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ بخش تولید هسته‌های شخصی‌سازی شده خود را تعطیل کرده است، اما انتظار می‌رفت که تأثیر این موضوع را حداقل تا گوشی‌های سری گلکسی S12 شاهد نباشیم.

در هر حال، چیپست جدید عملکرد بالاتر و بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت و انتظار می‌رود که از نمایشگر 6.9 اینچی Dynamic AMOLED پرچمدار سامسونگ با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و روزلوشن QHD پشتیبانی کند. از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی اس11+ می‌توان به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم 10 برابر اپتیکال و زوم 100 برابری هایبرید اشاره کرد. انتظار می‌رود که نسخه پلاس دارای اتصال 5G باشد، در حالیکه نسخه استاندار با هر دو اتصال 4G و 5G عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا