فناوری

اوپو Find X6 و Find X6 Pro با طراحی جدید عرضه خواهند شد

Find X6 و Find X6 Pro، دو گوشی هوشمند بالارده جدید اوپو، در اوایل سال 2023 عرضه خواهند شد. اوپو این محصولات را با اعمال تغییرات قابل‌توجهی در طراحی آن‌ها نسبت‌به نمونه‌های نسل قبل، معرفی خواهد کرد.

اوپو در ابتدای سال جاری میلادی Find X5 و X5 Pro را عملکردی عالی و همچنین ظاهری بسیار جذاب عرضه کرد. این شرکت احتمالاً با گوشی‌های هوشمند Find X6 و Find X6 Pro که در اوایل سال 2030 وارد بازار می‌شوند، قصد دارد بار دیگر طراحی پرچم‌داران خود را تغییر دهد.

در همین جهت، افشاگر شناخته‌شده دنیای فناوری، DigitalChatStation، گرافیکی از طراحی جدید این گوشی‌های هوشمند پیشرفته را در وب‌سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد. دو محصول Find X6 و Find X6 Pro دیگر با جزیره‌ دوربین در گوشه‌ بالا سمت‌چپ عرضه نخواهند شد . در عوض، به یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در پنل پشتی مجهز خواهد شد.

ماژول های دوربین اوپو FIND X6 و X6 PRO

Find X6 و Find X6 Pro عرضه

دو رندری که در بالا مشاهده می‌کنید توسط طراح ژاپنی @SPinfoJP با استفاده از طرح‌های DigitalChatStation ایجاد شده‌است. عرض این گوشی‌های هوشمند تقریباً به طور کامل توسط ماژول دوربین دایره‌ای شکل اشغال شده است. این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اوپو برای اولین‌بار گوشی‌هایی با حسگرهای بزرگ معرفی خواهد کرد.

نسل جدید گوشی‌های هوشمند اوپو دارای سه حسگر بزرگ خواهند بود. ازآنجاییکه گلکسی S23 اولترا، شیائومی 12S اولترا و ویوو X90 پرو همگی به تنظیمات دوربین چهارگانه متکی هستند، ظاهراً اوپو رویکرد خود را تغییر خواهد داد.

از قبل می‌دانیم که شیائومی 13 پرو که در 11 دسامبر عرضه می شود، با سنسور اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی IMX989، درست مانند شیائومی 12S اولترا و ویوو X90 Pro+، عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی IMX890 سومی نیز وجود خواهد داشت. این دوربین از زوم اپتیکال 2.7 برابر و سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 1/1.56 اینچی با زاویه دید فوق عریض بهره می‌برد.

Find X6 باید به حسگرهای کوچکتر در انتهای خود بسنده کند. انتظار می‌رود این دستگاه به یک دوربین با حسگر 50 مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین فوق‌عریض با حسگر 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و یک دوربین اصلی با حسگر 50 مگاپیکسلی IMX890 عرضه شود.

  • اوپو نسخه دایمنسیتی 9000 گوشی Find X5 Pro را رونمایی کرد
  • آخرین مشخصات گوشی‌ تاشو اوپو Find N2 لو رفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا