بازی هافناوریکسب و کار

اینستاگرام تست پنهان سازی لایک ها را گسترده تر کرد!

در گذشته اعلام کرده بودیم که اینستاگرام قصد دارد تا آمار لایک ها را مخفی سازی نماید. از سوی دیگر در رابطه با تبعات این کار نیز صحبت شد که بخشی از اعتبار صفحات تبلیغاتی را از بین خواهد برد اما به هر جهت این اتفاق صورت گرفته و بر اساس گزارش ها، اینستاگرام، این قابلیت پنهان سازی لایک ها را به طور گسترده تری ارائه خواهد کرد. به گزارش این شرکت، این قابلیت جدید به طور آزمایشی در ماه مه در شش کشور دنیا نظیر ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و یوزیلند ارائه خواهد شد. در گذشته نیز این قابلیت در کانادا برای تست ارائه شده بود و به طور پیشفرض لایک های صفحات مختلف از دید عموم پنهان سازی شده بودند. اما باید بینیم تا نتیجه این آزمایش ها چه بوده و نظر کاربران در این زمینه چیست. در ادامه به جزییات این خبر خواهیم پرداخت.

حذف آمار لایک ها در اینستاگرام

حذف آمار لایک ها در اینستاگرام

همانطور که گفتیم این ویژگی، شمارش لایک ها را حذف خواهد کرد و هدف اینستاگرام از این موضوع این است که کاربران را به سمت ویدیو یا عکس مورد نظر متمرکز کند و تمرکز کسی بر روی آمار لایک ها نباشد. اما همانطور که قبلا اشاره کردیم اینکار اعتبار برخی صفحات پر بازدید را به خطر خواهد انداخت. اینکار اینستاگرام برای این است که کاربران بیشتر بر روی کیفیت پست ها تمرکز کند و به میزان لایکی که دریاف خواهند کرد فکر نکند. در واقع چشم ها باید از خیره شدن به لایکها برداشته شود در نتیجه هدف جدیدی در اینستاگرام دنبال خواهد شد.

لایک ها به یک راه واقعی برای ارزش گذاری پست های کاربران تبدیل شده اند. لایک های بیشتر در یک پست، معمولا نشان می دهد که یک پست چقدر چشمگیرتر است که این موضوع می تواند باعث کاهش یا افزایش اعتماد به نفس در برخی افراد شود. برای مثال اگر شخصی یک عکس سلفی از خود را پست کند و آن عکس هیچ لایکی نگیرد قطعا فرد با احساس وحشتناکی مواجه خواهد شد و این خبر بدی است که اینستاگرام به فضای ارزشگذاری تبدیل شده است که می تواند به راحتی بر روی کاربران تاثیرات منفی داشته باشد. درنتیجه شاید مخفی سازی لایک ها قدم خوبی برای کاربران باشد. نظر شما چیست؟ آیا با این مخفی سازی لایکها دراینستاگرام موافقید؟ نظرات خود را با مابه اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا