بازی هافناوریکسب و کار

تعداد پلیرهای Call of Duty: Warzone – بیش از 30 میلیون نفر در 10 روز

نسخه جدید از سری بازی‌های محبوب ندای وظیفه (Call of Duty) با عنوان منطقه جنگی (Warzone) به تازگی توسط اکتیویژن معرفی شده است. حالا در همین مدت کوتاه تعداد پلیرهای Call of Duty: Warzone از مرز 30 میلیون نفر گذشته است.

زمانیکه Activision تصمیم داشت از بازی بتل رویال جدید خود، Call of Duty: Warzone رونمایی کند، درخصوص موفقیت آن شک و تردیدهایی وجود داشت. اما حالا می‌توانیم موفقیت و استقبال بی‌نظیر کاربران از این بازی را با چشمان خود ببینیم. باوجود بازی‌های جذابی که در ژانر بتل رویال وجود دارد، مانند Apex Legends، فورتنایت و PUBG، به نظر می‎رسد که Warzone کار سختی برای جا دادن خود در دل کاربران دارد، اما شواهد ثابت کرد که این نظریات اشتباه است.

تعداد پلیرهای Call of Duty: Warzone

بازی شوتر گروهی کال آف دیوتی رونمایی باورنکردنی داشت و در روز اول انتشار بیش از 6 میلیون کاربر جذب کرد. بلافاصله پس از انتشار بازی Infinity Ward و Raven متوجه خلاء حالت تک نفره بازی در مد بتل رویال شدند و با انتشار پچ حالت بازی تکی یا “Solos” را چند روز پس از عرضه به آن اضافه کردند.

سه روز پس از انتشار بازی اعلام شد که تعداد کاربران Call of Duty: Warzone از مرز 15 میلیون نفر گذشته است. حالا اکانت رسمی کال آف دیوتی در حساب توئیتر خود اعلام کرده است که این بازی بیش از 30 میلیون پلیر دارد. میزان رشد بازیکنان این بازی در مقایسه با روز اول در حدود 50 درصد کاهش پیدا کرده است که البته قابل پیش‌بینی بود. اما باز هم این دستاورد بزرگی برای سازندگان آن است و انتظار می‌رود که با این روند بتوانند در مدت 1 ماه اول، 50 میلیون پلیر جذب کنند. بازی Apex Legends در 4 هفته توانست به این رقم دست پیدا کند.

با این حال، Call of Duty: Warzone برای رسیدن به بازی فورتنایت راه سختی و درازی در پیش دارد. اپیک گیم در ماه مارچ 2019 اعلام کرده بود که فورتنایت بیش از 250 میلیون پلیر فعال ماهانه دارد. Warzone تازه وارد دنیای جذاب بتل رویال‌ها شده است و فرصت برای زیادی برای جذب کاربر دارد. البته در این راه شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم در سراسر جهان هم لطف بزرگی به این بازی رایگان کرد.

نظرسنجی: وضعیت شما در بازی Call Of Duty Warzone چگونه است؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا