بازی هافناوریکسب و کار

تست باتری گوشی G8X ال‌جی عملکرد فراتر از انتظار آن را نشان می‌دهد

LG G8X احتمالاً به سختی می‌توانیم یک گوشی انقلابی نامگذاری کنیم، اما این گوشی با یک وسیله جانبی عرضه می‌شود که آن را تبدیل به گوشی‌ای با دو نمایشگر می‌کند. این سبک طراحی برای کسانیکه به گوشی‌های تاشو علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است و حتی نیازی نیست که نگران خراب شدن نمایشگر و یا لولای آن باشند.

اما فارغ از این قضیه، G8X ال‌جی به خودی خود یک گوشی پرچمدار است که با یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپرساعتی عرضه شده است. از همین رو بد نیست با هم نگاهی به عملکرد باتری این دستگاه و مقایسه آن با رقیبانش داشته باشیم. وبسایت PhoneArena به‌تازگی باتری این گوشی را با معیارهایی مانند زمان وبگردی، پخش ویدئوهای یوتیوب و بازی‌های سه‌بعدی مورد بررسی قرار داده و نتایج جالبی از آن بدست آمده است. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به نتایج این تست. با ما همراه باشید.

تست اول: زمان وبگردی

در این مرحله گوشی‌ها با میزان یکسان روشنایی صفحه، مجموعه‌ای از صفحات وب را اجرا می‌کردند. G8X این تست را در زمانی نزدیک به 11 ساعت به پایان رساند و این یک نتیجه بسیار خوب و نزدیک به بهترین پرچمداران بازار مانند آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس است. پرچمدار الجی حتی گلکسی S10+ را نیز در این تست شکست داد.

گوشی

امتیاز زمان وبگردی

G8X ThinQ

10:57

آیفون 11 پرو مکس

12:53

گلکسی نوت 10+

11:37

گلکسی اس10+

10:33

تست دوم: پخش ویدئوی یوتیوب

برای یوتیوب‌گردها این یک مرحله مهم به حساب می‌آید. نتیجه کسب شده توسط G8X ال‌جی بسیار بود. این گوشی توانست پلی لیست مورد نظر را به مدت 11 ساعت و 10 دقیقه پخش کند که این طولانی‌ترین مدت در میان چهار گوشی مورد نظر بود. بد نیست بدانید که نتیجه این تست برای اطمینان چندین بار تکرار شده است.

گوشی

امتیاز پخش ویدئو از یوتیوب

G8X ThinQ

11:10

آیفون 11 پرو مکس

8:58

گلکسی نوت 10+

8:02

گلکسی اس10+

8:56

تست سوم: بازی‌های سه‌بعدی

آخرین مرحله اجرای بازی‌های سنگینی مانند فورتنایت، ماینکرفت، آسفالت و … بود که پرچمدار ال‌جی باز هم در این مرحله شاهکار کرد. ال‌جی هرگز از نظر مشخصه باتری در گوشی‌هایش معروف نبود، اما G8X یک گوشی واقعاً جالب با باتری توانمندی در این تست بود.

گوشی

امتیاز بازی‌های سه‌بعدی

G8X ThinQ

8:06

آیفون 11 پرو مکس

5:15

گلکسی نوت 10+

5:05

گلکسی اس10+

5:25

جمع‌بندی کلی امتیازات

تست تنهایی شامل استفاده از گوشی‌ها به‌صورت مجموعه‌ای از فعالیت‌های بالا بود؛ دو مرحله وبگردی، دو مرحله یوتیوب گردی و یک مرحله بازی. G8X در این مرحله هم عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و در جایگاه نخست قرار گرفت. البته این تست‌ها در حالت استفاده از یک نمایشگر G8X انجام گرفت و در صورت استفاده از 2 نمایشگر مصرف باتری بسیار بیشتر بود. اما به عنوان یک گوشی پرچمدار استاندارد عملکرد این دستگاه به خودی خود خیره‌کننده بود.

گوشی

امتیاز کلی

G8X ThinQ

10:28

آیفون 11 پرو مکس

9:48

گلکسی نوت 10+

8:53

گلکسی اس10+

8:52

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا