بازی هافناوریکسب و کار

تعداد بازیکنان بازی Call of Duty: Warzone مرز 50 میلیون را رد کرد!

Activision ناشر سری بازی‌های CoD روز گذشته اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Call of Duty: Warzone از مرز 50 میلیون نفر رد شده است و این یک دستاورد بزرگ برای Infinity Ward، توسعه دهنده بازی بتل رویال جدید کالاف دیوتی به حساب می‌آید.

Warzone برای رسیدن به چنین دستاوردی تنها به یک ماه زمان نیاز داشت. حالا این بازی جدید کالاف دیوتی، در میان برترین بازی‌های رایگانی قرار داد که در صنعت بازی سریع‌ترین میزان رشد را داشته‌اند. این در حالیست که Warzone پیش‌تر نیز توانسته بود در مدت کمتر از دو هفته، 30 میلیون پلیر را جذب خود کند.

برخلاف تجربه قبل اکتیویژن مبنی بر اضافه کردن عنوان بتل رویال Blackout که به عنوان بخشی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 در سال 2018 عرضه شد، Warzone به عنوان یک بازی مجزا عرضه و برای دانلود در کنسول‌ها و PC در دسترس قرار گرفت. پلیرهای برای انجام این بازی نیاز به نرم‌افزار دیگر یا هر هزینه‌ای برای بازی نداشتند و این موضوع به محبوبیت بسیار زیاد بازی وارزون کمک کرد.

بازیکنان بازی Call of Duty: Warzone در یک ماه 50 میلیونی شدند

تعداد بازیکنان بازی Call of Duty: Warzone مرز 50 میلیون را رد کرد

صفحه رسمی کالاف دیوتی در توئیتر روز جمعه اعلام کرد که تعداد پیلرهای بازی جدید از مرز 50 میلیون رد شده است و از آنها بابت حمایتشان تشکر کرد. حالا Call of Duty: Warzone با این تعداد، بخش بزرگی از پلیرهای آنلاین را به خود اختصاص داده است و تقریباً با همان سرعتی که رقیب آن، یعنی بتل رویال Apex Legends به این رقم رسیده، توانستند پلیر جذب کنند. البته با تمام این تفاسیر، فورتنایت همچنان با 250 میلیون پلیر آنلاین، موفق‌ترین بازی بتل رویال به حساب می‌آید. Fortnite در سال 2017، برای کنسول‌های، PC و موبایل عرضه شد.

در حدود سه سال از معرفی اولین بازی‌های بتل رویال موفق در صنعت بازی می‌گذرد. سبکی که از سال 2017 توجهات زیادی را به خود جلب کرد. حالا موفقیت اکتیویژن و اینفینی وارد در بازی کالاف دیوتی: وارزون نشان می‌دهد که این سبک از بازی‌ها، هنوز جایی برای کسب موفقیت به حساب می‌آیند، البته اگر بازی با ایده‌های جدید و خلاقیت همراه باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا