بازی هافناوریکسب و کار

ترمالتیک از کیس میدتاور V250 TG ARGB با پنل شیشه‌ای و قیمت مناسب رونمایی کرد

کمپانی ترمالتیک، سازنده بزرگ تایوانی که بیشتر به واسطه کیس و منابع تغذیه باکیفیت خود شناخته می‌شود از کیس میدتاور V250 TG ARGB رونمایی کرده است. با وجود اینکه این کیس در رده کیس‌های بزرگ و گران‌قیمت قرار نمیگیرد، اما طراحی آن چشم نواز است. در پنل جلویی V250 TG از جنس اکریلیک براقی استفاده شده و در پنل کناری آن از شیشه سکوریت با ضخامت 4 میلی‌متر استفاده شده که نمای کاملی از قطعات داخل کیس را به نمایش می‌گذارد.

کیس میدتاور V250 TG ARGB ترمالتیک با قابلیت‌های مناسب

در بخش پنل جلوی این کیس، سه فن ARGB با اندازه 120 میلی‌متر نصب شده و یک فن از پیش نصب شده 120 میلی‌متری نیز در پشت کیس قرار گرفته است. طراحی V250 TG به گونه‌ایست که تمام استانداردهای لازم یک کیس ایده‌آل را دارد و کاربر می‌تواند با بهره‌گیری از امکانات آن، یک خروجی عالی به دست آورد. ترمالتیک برای این کیس محفظه قرارگیری منبع تغذیه را در نظر گرفته که باعث می‌شود کابل‌های ضخیم پاور مخفی شوند. همچنین به منظور کاهش ورود گرد و غبار به داخل کیس، چندین فیلتر قابل جداسازی در بخش‌های مختلف تعبیه شده است. با این ویژگی‌ها، داخل کیس مرتب و به مراتب دیرتر کثیف می‌شود.

کیس میدتاور V250 TG ARGB ترمالتیک

با وجود طراحی جمع و جور، این کیس همچنان توانایی پشتیبانی از مادربردهای ATX را داراست و به گونه‌ای طراحی شده تا از تعداد مناسبی از کارت‌های توسعه دهنده پشتیبانی و نیاز اکثریت کاربران را برطرف کند. همان‌طور که از تصاویر کیس متوجه شده‌اید، V250 TG از سیستم نورپردازی ARGB بهره مند است و می‌تواند خود را با سیستم‌های Aura Sync ایسوس، RGB Fusion گیگابایت، Mystic Light ام‌اس‌آی و Polychrome ازراک هماهنگ کند. این کیس از هدرهای 5 ولت RGB قابل آدرس دهی مادربردها نیز پشتیبانی می‌کند که از این طریق کاربر می‌تواند توسط نرم‌افزار هر یک از سیستم‌های نورپردازی یاد شده، بدون نیاز به نصب نرم‌افزار اضافه، نورپردازی کیس را کنترل و شخصی‌سازی کند.

کیس V250 TG ARGB

نورپردازی ARGB و سازگاری با فناوری نورپردازی تمامی مادربردها

در پنل جلویی این کیس، یک پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و یک پورت HD Audio و همچنین یک دکمه RGB با دسترسی آسان قرار گرفته که توسط آن می‌توان فن‌های RGB را کنترل و با هفت افکت مختلف شخصی‌سازی کند. فیلترهای استفاده شده در این کیس از نوع مغناطیسی بوده و پنل جلویی نیز با این فیلتر یکپارچه شده که ضمن جلوگیری از ورود گرد و غبار، مزاحم ورود هوای تازه به داخل کیس نمی‌شود.

کیس میدتاور V250 TG ARGB ترمالتیک

از نظر پشتیبانی از قطعات نیز کیس جدید ترمالتیک عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. V250 TG توانایی پشتیبانی از کولر پردازنده با حداکثر ارتفاع 160 میلی‌متر را دارد و همچنین می‌تواند کارت گرافیک با حداکثر طول 320 میلی‌متر را در خود جای دهد. حداکثر طول منبغ تغذیه قابل نصب در این کیس نیز 200 میلی متر (بدون قفسه هارد دیسک) است. علاوه بر فن‌های از پیش نصب شده در جلو و عقب کیس، کاربر می تواند دو فن 140 میلی‌متری دیگر را در جلو یا سقف کیس نصب کند. همچنین این کیس با رادیاتور 360 میلی متری (در پنل جلویی) و 240 میلی‌متری در سقف کیس سازگاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا