بازی هافناوریکسب و کار

صفحه کلید گیمینگ Cooler Master MK850 با فناوری Aimpad معرفی شد

کمپانی "کولرمستر" صفحه کلید جدیدی را به بخش محصولات گیمینگ خود افزود؛ این کمپانی به تازگی با معرفی Cooler Master MK850، یک کیبورد گیمینگ تمام عیار را رونمایی کرده است. صفحه کلید Cooler Master MK850 که البته در ورژن جدید خود معرفی شده است، دارای دیود های LED RGB بوده و مدیریت آن نیز توسط برنامه اختصاصی، به کاربران واگذار شده است.

یکی از نکات متمایز صفحه کلید MK850، استفاده از فناوری Aimpad است؛ این فناوری به وسیله سوئیچ های Cherry MX که دارای عمق 4 میلی متر هستند، تشکیل یک ویژگی جالب توجه را می دهد. بدین ترتیب که ورودی دیجیتال می تواند در کلید ها، به آنالوگ مبدل شده و میزان فشار کلید ها مانند فشار جوی استیک آنالوگ بر روی دسته های بازی عمل نماید.

صفحه کلید Cooler Master MK850

با مقدار فشار هر کلید در صفحه کلید، مقدار متغییری از فرمان ارسال می گردد که برای بازی های مسابقه ای، هواپیمایی و … بسیار ایده آل است. صفحه کلید MK850 در بخش بالایی دارای 2 عدد اسکرول بسیار با کیفیت است که هر دوی آنها نیز قابل برنامه ریزی هستند. همچنین کولرمستر از رابط USB-C با امکان جداسازی کابل در این محصول استفاده کرده و بخش های اصلی نیز با متریال آلومینیوم تولید شده اند.

این 2 اسکرول برای تنظیمات اصلی از جمله دیودهای LED، تنظیم صدا، DPI و … استفاده خواهند شد. استراحتگاه دست در صفحه کلید MK850 قابل جداسازی خواهد بود. این محصول با قیمت 200 دلار راهی بازارهای جهانی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا