بازی هافناوریکسب و کار

پیدا کردن گوشی سامسونگ در حالت آفلاین هم امکانپذیر شد

مطمئنا گم کردن گوشی یکی از ناگوارترین اتفاقاتی است که امکان دارد برای هر شخصی بیافتد. قابلیت Find My Mobile در اکثر گوشی‌های هوشمند این امکان را بوجود آورده تا در صورت آنلاین بودن گوشی، بتوانید آن را پیدا کنید. برای گوشی‌های سامسونگ شما حتی می‌توانید پسورد، پین و الگوی گوشی خود را نیز آنلاک کنید، اما لازمه آن اینست که دستگاه گم شده، در حساب سامسونگ لاگین باشد. اما اگر دستگاهی آفلاین باشد تکلیف چیست؟ خوشبختانه به نظر می‌رسد که حالا پیدا کردن گوشی سامسونگ در حالت آفلاین نیز امکانپذیر است.

نحوه پیدا کردن گوشی سامسونگ در حالت آفلاین به چه صورت است؟

Max Weinbach از وبسایت XDA در حساب توئیتر خود اعلام کرده است که سامسونگ قابلیت جدیدی را به Find My Mobile اضافه کرده است. این قابلیت با استفاده از گوشی‌های دیگر گلکسی به پیدا کردن دستگاه گم شده کمک می‌کند. براساس اسکرین شات‌هایی که او منتشر کرده، امکان ردیابی آفلاین با فعال کردن گزینه Offline Finding امکانپذیر خواهد بود.

طبق گفته سامسونگ، این قابلیت به گوشی شما اجازه می‌دهد تا از طریق گوشی‌های سامسونگ افراد دیگر پیدا شود، حتی زمانیکه به شبکه‌ای متصل نیست. این ویژگی همچنین می‌تواند به شما در پیدا کردن گوشی‌های سامسونگ دیگری که در نزدیکیتان گم شده، کمک کند. علاوه‌براین امکان پیدا کردن ساعت، ایربادزی که برای آخرین به گوشی متصل شده‌اند نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیدا کردن گوشی سامسونگ در حالت آفلاین

به عبارت دیگر اگر گوشی گم شده شما آفلاین باشد، اگر در نزدیکی یک گوشی گلکسی دیگر قرار داشته باشد، همچنان شانس پیدا شدن آن وجود دارد و اگر هم شخص دیگری گوشی سامسونگ خود را در نزدیکی شما گم کرده باشد، می‌توانید در پیدا کردن آن کمک کنید.

قابلیت پیدا کردن گوشی در حالت آفلاین، برای گوشی‌های آیفون البته چندان جدید نیست. اپل با آپدیت iOS 13 این امکان را برای دستگاه‌های خود فراهم کرد و استفاده از آن تا زمانیکه گوشی روشن باشد، امکانپذیر است. این سیستم با استفاده از بلوتوث عمل می‌کند. برای فعال کردن آن باید از منوی Settings بر روی نام خود بزنید و سپس گزینه Find My را زده و در گزینه Find My iPhone را روشن کنید. سپس دو گزینه Enable offline finding و Send Last Location را فعال کنید.

پیدا کردن گوشی آیفون در حالت آفلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا