بازی هافناوریکسب و کار

تمرکز اصلی Xbox Scarlett روی نرخ فریم و قابلیت بازی خواهد بود

تمرکز اصلی نسل بعدی کنسول مایکروسافت Xbox Scarlett قرار است روی نرخ فریم و قابلیت بازی باشد، درست مغایر با Xbox One X که روی رسیدن به وضوح 4K متمرکز شده بود.

در یک مصاحبه با Gamespot رئیس بخش اکس باکس یعنی Phil Spencer درباره Xbox Scarlett صحبت کرد. ایشان درباره تمرکز اصلی این کنسول روی فریم ریت و قابلیت بازی صحبت کردند و همچنین این نکته که چطور بارگذاری بازی به سریع‌ترین شکل ممکن یکی از مهم‌ترین جنبه‌هاست. این چیزی متفاوت نسبت به هدفیست که مایکروسافت با Xbox One X دنبال می‌کرد.

من فکر می‌کنم بخشی که ما واقعا در نسل بعدی روی آن متمرکز خواهیم بود، نرخ فریم و قابلیت بازی است.

این نسل ما روی جلوه‌های 4K هدف گذاری کردیم و اینکه چطور فیلم‌ها و استریم ویدیو را به شکل 4K Blu-Ray و اجرای بازی‌ها در Xbox One X را نیز با همین وضوح پیاده سازی کنیم. اما خب نسل بعد جلوه‌های بصری بهبودهای بسیاری را به خود خواهد دید.

آقای اسپنسر همچنین کمی نیز درباره قابلیت Backward Compatibility و اینکه در نسل بعد چطور خواهد بود سخنانی را مطرح کردند.

چیزهایی که شما از ما خریده‌اید، چه بازی و چه کنترلرهایی که از آنها استفاده می‌کنید، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که آنها با آینده سازگار بوده و در نسخه بعدی کنسول ما نیز قابل استفاده باشند.

Xbox Scarlett سال آینده به شکل جهانی عرضه خواهد شد. همچنین به تازگی اخباری در مورد قدرت سخت افزاری پلی استیشن 5 منتشر شده که می‌توانید مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا