فناوری

حضور Nvidia Reflex در OverWatch – بروزرسانی جدید در راه است

اگر دنبال یک بازی هیجان انگیز و در عین حال جذاب هستید، بازی Overwatch حتما شما را به سمت خود جذب خواهد کرد. این عنوان که چند سالی است توسط کمپانی Blizzard در دسترس عموم به صورت پولی قرار گرفته، محبوبیت بسیار زیادی بین قشر گیمر پیدا کرده است و حال حضور Nvidia Reflex در Overwatch می‌تواند توانایی‌های کنونی پلیرهای این بازی را بیشتر از حالت قبل کند.

بازار سخت افزارهای کامپیوتری برای افرادی که قصد انجام بازی‌های شوتر آنلاین را به صورت حرفه‌ای دارند بسیار آماده است. حضور مانیتورهای 240 هرتز و حتی 360 هرتز در کنار موس، کیبرد، کارت گرافیک و پردازنده‌های قدرتمند همگی باعث شده‌اند تا افرادی که بدون نگرانی بودجه مالی قصد جمع کردن یک سیستم گیمینگ حرفه‌ای را دارند، بتوانند از بهترین‌های بازار برخوردار باشند. اما مسئله نرم افزار همیشه مهم‌ترین بخش در ارتباط سخت افزار با بازی بوده است.

بازی Overwatch

خبر خوب برای بازیکن‌های عنوان Overwatch این است که انویدیا با همکاری با کمپانی Blizzard قصد دارد تا یکی از ویژگی‌های بسیار محبوب خود را به این بازی اضافه کند. حضور Nvidia Reflex در Overwatch درحال حاضر در مرحله تست قرار دارد و برخی از افراد نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند. از این رو باید به زودی شاهد ارائه بروزرسانی توسط کمپانی Blizzard با محتوای Nvidia Reflex باشیم. با این حال زمان دقیق انتشار این بروزرسانی مشخص نیست.

اگر با Nvidia Reflex آشنایی ندارید باید بگوییم این ویژگی، یکی از هزاران قابلیت‌های کمپانی انویدیا است. ایده این قابلیت در این است که با استفاده از الگوریتم‌های مختلف، زمان تاخیر کلیک موس، فشردن دکمه کیبرد و هر عملکرد دیگر دیگه‌ای که از سمت کاربر انجام می‌شود، تا رسیدن به کامپیوتر و پردازش آن و نمایش بر روی مانیتور، کمتر از قبل شود. با استفاده از این حالت شرایط حساس در بازی‌های آنلاین شوتر برای شما دیگر پر از استرس نخواهد بود و با داشتن مهارت کافی، مانعی از لحاظ سخت افزار و نرم افزار برای گرفتن Victory وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا