بازی هافناوریکسب و کار

خنک کننده جدید AMD Wraith Prism مشاهده شد

رسانه‌ چینی XFastest به تازگی متوجه یک نسخه بهبود یافته از خنک کننده فعلی AMD Wraith Prism شده است. تیم سرخ به شکل انحصاری Wraith Prism را با مدل‌های Ryzen 7 و Ryzen 9 خود باندل می‌کند که شامل Ryzen 9 3900X و Ryzen 7 3800X و Ryzen 7 3700X و Ryzen 7 2700X می‌شود. خنک کننده فعلی با استفاده از چهار لوله ناقل حرارت، گرما را از پردازنده دور می‌کند اما خنک کننده‌ای که XFastest مشاهده کرده از دو هیت پایپ بیشتر بهره می‌برد که به همین علت می‌توانیم شاهد خنک کنندگی بسیار بهتری از آن باشیم.

AMD به شکل رسمی توان حرارتی که Wraith Prism پشتیبانی می‌کند را اعلام نکرده، با این حال Ryzen 9 3900X با توان حرارتی 105 وات همراه است، بنابراین می‌توانیم تصور کنیم که Wraith Prism بتواند توان حرارتی تا 105 وات را کنترل نماید. با به روز رسانی لوله‌های ناقل حرارت، Wraith Prism ممکن است بتواند برخی خنک کننده‌های مقرون به صرفه عرضه شده در بازار را نیز پشت سر بگذارد.

خنک کننده جدید AMD Wraith Prism مشاهده شد

Wraith Prism بهبود یافته بسیار شبیه به مدل اصلی می‌باشد، البته اگر هیت پایپ‌های اضافه را از آن حذف کنیم. همانطور که توسط XFastest هم اعلام شده، این کولر ظاهرا از همان ابعاد، مکانیزم نصب، نورپردازی RGB و پشتیبانی از سوکت پردازنده مشابه قبل برخوردار است. به علاوه مدل جدید Wraith Prism گفته شده از همان پارت نامبر (712-000075 Rev:C) نسخه اصلی بهره می‌برد که کار را برای تشخیص آنها بدون باز کردن جعبه سخت خواهد کرد. با این حال احتمال دارد که این تنها یک خطای بسته بندی باشد و در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم مدل جدید با پارت نامبر مخصوص به خود عرضه نمی‌شود. همچنین نمی‌دانیم که AMD قصد دارد این خنک کننده را در سکوت به همراه مدل‌های Ryzen 7 و Ryzen 9 باندل کند یا این که آن را به شکل جداگانه در بازار به فروش برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا