بازی هافناوریکسب و کار

داستان ویدیوی مشکوک و خبرساز انویدیا چیست؟

تیم NVIDIA GeForce ساعاتی پیش یک تیزر کوتاه تبلیغاتی از محصولی ناشناخته را منتشر کرده است که دنیای اخبار را حسابی درگیر خود کرده است؛ از همان ساعات اولیه گمانه زنی ها برای این تیزر تبلیغاتی آغاز شد؛ محصولی که به گفته ی انویدیا، NVIDIA GeForce SUPER نام دارد!

NVIDIA GeForce SUPER چیست؟

تیم سبز احتمالا با یک کارت گرافیک قدرتمند در کامپیوتکس 2019 خودنمایی خواهند کرد؛ برخی احتمال می دهند که یک نسل جدید از کارت گرافیک های Titan با ریز معماری Turing بوده و برخی دیگر نیز احتمال معرفی یک کارت گرافیک کلاس گیمینگ اما سریع تر از RTX 2080 Ti را می دهند.

نظر نویسنده:

به عقیده بنده، احتمال معرفی RTX 2070 Ti و یا یک مدل سریعتر از کارت گرافیک های فعلی از جمله RTX 2080 وجود دارد؛ این آرایشی است که انویدیا در کارت گرافیک های Pascal هم پیاده سازی کرد. تایتان ها در حال حاضر تنها برای افراد خاصی طراحی شده است که به تولید محتوا می پردازند؛ در نتیجه احتمال معرفی یک مدل کاملا گیمینگ بیشتر از یک تایتان جدید است. در هفته های اخیر نیز به این مسئله اشاره شده بود.

به هر حال می توانید این ویدیوی کوتاه را در زیر مشاهده نمایید؛ به نظر شما انویدیا در کامپیوتکس 2019 چه محصول جدیدی را رونمایی خواهد کرد؟ این ویدیو مربوط به کدام کارت گرافیک است؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا