بازی هافناوریکسب و کار

رایگان شدن بازی World War Z : اپیک لانچر خود را همین الان باز کنید!

حدود یک سال پیش در ماه آپریل اپیک گیمز بازی World War Z را به صورت رسمی بر روی لانچر اختصاصی خود قرار داد و کاربران قادر به خریداری این بازی هیجان انگیز بودند. حال ظاهرا Epic Games تصمیم به رایگان کردن این بازی کرده است. رایگان شدن بازی World War Z می‌تواند به دلیل مسائل قرنطینه و سرگرم شدن بازیکنان با بازی جدید نیز باشد.

بازیکنان سبک World War Z همیشه زیاد بوده است و این بازی با الهام از فیلم Walking Dead نیز می‌توان گفت ساخته شده است. پس اگر یکی از طرفدار‌های این سریال هستید پیشنهاد می‌کنیم که تریلر جذاب این بازی را از دست ندهید.

شهر پر از زامبی شده است و اگر بخواهید خط داستانی را دنبال کنید باید یک به یک مراحل سختی را پشت سر بگذارید تا به پیروزی در مقابل زامبی‌ها برسید. البته سختی مراحل با توجه به درجه سختی انتخاب شده در ابتدای بازی فرق خواهد داشت اما فرق ندارد کدام یک از درجه‌های سختی را انتخاب کرده‌اید، بازی باز هم جذابیت خود را خواهد داشت و هیچ وقت احساس خستگی در آن نخواهید کرد. فضای جذاب بازی و دقت در ساخت جزئیات بازی با مهارت خاصی بوده است که حتی می‌توانید به غیر از انجام بازی به تحسین این موارد نیز بپدازید.

World War Z

رایگان شدن بازی World War Z همانطور که گفته شد می‌تواند به دلیل سرگرم کردن بازیکنان و مردم عادی که به دنبال یک بازی جذاب هستند باشد. البته این تخفیف 100 درصدی تنها تا دوم آپریل وقت خواهد داشت و از آنجایی که درحال حاضر در 28 مارس قرار داریم تنها چهار روز تا تمام شدن این تخفیف فرصت دارید تا با وارد شدن به Epic Launcher خود اقدام به دریافت این بازی کنید.

برای دریافت این بازی تنها کافیست بعد از ورود به حساب کاربری اپیک لانچر خود، از بخش Store بازی World War Z را جستجو نمایید. سپس بر روی Get کلیک کرده تا وارد صفحه پرداخت شوید. سپس با انتخاب گزینه Order این بازی و تمام محتوای آن برای شما خریداری خواهد شد. توجه داشته باشید که برای استفاده از لانچر اپیک باید از نرم افزار تغییر IP استفاده نمایید. همچنین برای دانلود بازی می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا