بازی هافناوریکسب و کار

هر سه آیفون 11 جدید در بنچمارک AnTuTu ظاهر شدند!

روز گذشته اولین نتیجه بنچمارک گوشی iPhone 11 Pro در یکی از معتبرترین بنچمارک‌های موبایلی جهان، یعنی GeekBench که عملکرد پردازنده دستگاه رو مورد بررسی قرار می‌دهد مشاهده شد. در نتیجه این تست دیدیم که آیفون 11 پرو اپل با پردازنده جدید این شرکت، یعنی A13 Bionic در گیک‌بنچ رکوردشکنی کرده است. این پردازنده در بخش تک هسته امتیاز 5472 و در بخش چندهسته‌ای امتیاز 13769 را کسب کرده است که آن را با اختلاف بسیار زیادی بالاتر از رقیبان اندرویدی قرار می‌دهد.

عملکرد سه آیفون جدید اپل در بنچمارک AnTuTu 7

امروز اما پستی در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده نتیجه عملکرد سه آیفون 11 اپل را در AnTuTu، دیگر بنچمارک معتبر موبایلی نشان می‌دهد.آیفون 11 اپل در بنچمارک انتوتو

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده از نظر عملکرد تفاوت خاصی میان آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس وجود ندارد، چراکه تمامی آنها از چیپست A13 Bionic بهره می‌برند. نکته مهم‌تر ماجرا اینست که تمامی این سه گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم می‌باشند و این یعنی شایعات پیش از معرفی که اعلام کرده بودند دو گوشی گران‌تر را دارای 6 گیگابایت رم خواهند بود، اشتباه است. البته این موضوع پیش‌تر در تست گیک‌بنچ آیفون 11 پرو هم تأیید شده بود.

امتیازات کسب شده توسط آیفون‌های 11 در AnTuTu نتیجه بنچمارک پیشین را تأیید می‌کند. پردازنده جدید اپل همچنان از همه پردازنده‌های موبایلی اندرویدی دیگر قوی‌تر است و امتیاز کسب شده توسط آیفون‌های 11 اختلاف معناداری با رقیبان اندرویدی دارد. این نتایج حتی در مقایسه با نسل قبلی آیفون نیز تحسین برانگیز است. امتیاز آیفون‌های جدید در تست AnTuTu 7 حدود 28 درصد بالاتر از آیفون XS و آیفون XS Max بوده است. به‌غیر از این عملکرد پردازنده گرافیکی دستگاه نیز بهتر از گوشی‌های سال گذشته آیفون می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا