بازی هافناوریکسب و کار

تصاویر جدید از گوشی گلکسی A41 نشان از صفحه نمایش Infinity U و دوربین سه‌گانه دارند

بعد از مشخص شدن پردازنده ، رم و حافظه داخلی گوشی گلکسی A41 حال نوبت به بخش طراحی و دوربین آن رسیده است. سری میارنده‌های سال 2020 کمپانی سامسونگ برخلاف سال‌های گذشته از مشخصات کاملترین برخوردار هستند و نیاز کامل کاربران را برطرف خواهند کرد. از استفاده از دوربین الترا واید و بدنه تمام صفحه گرفته تا پردازنده و مقدار رم مناسب برای اجرای برنامه‌های روزمره همه و همه به میانرده‌های سری گلکسی سامسونگ اضافه شده‌اند.

در این خصوص سامسونگ با توجه تولید و عرضه سالیانه بیش از 10 تلفن همراه، دست مشتریان خود را برای خرید باز گذاشته است اما متاسفانه نزدیک بودن مشخصات و کوچک بودن تغییرات باعث گیج شدن بیش از حد کاربران طی چند وقت گذشته شده است.

گلکسی A41

حال تصاویر تازه‌ای توسط OnLeaks نشان از طراحی U شکل نمایشگر گلکسی A41 دارد، البته این اولین باری نیست که این طراحی را در تلفن‌های سامسونگ شاهد هستیم اما نامگذاری سامسونگ برخلاف کمپانی‌های دیگر بر روی این نوع طراحی، Infinity-U بوده است. گفته می‌شود که این دستگاه از یک صفحه نمایش 6 تا 6.1 اینچی طبق موردی که در تصویر وجود دارد، برخوردار خواهد بود. همچنین دوربین سلفی دستگاه سنسور 25 مگاپیکسلی، از نوع واید خواهد بود. البته مشخص نیست و ممکن است که دوربین سلفی این دستگاه از سنسور الترا واید نیز استفاده کرده باشد و شما بتوانید با انتخاب گزینه از داخل منوی دوربین دستگاه، زاویه عکاسی را تغییر دهید.

گوشی گلکسی A41

به غیر از بدنه جلویی دستگاه، بدنه پشت دستگاه نیز میزبان سه دوربین است که تنها سنسور اصلی تا به کنون 48 مگاپیکسلی اعلام شده است و خبری از اطلاعات در خصوص دو سنسور دیگر نیست. خبری از سنسور اثر انگشت در پشت گوشی گلکسی A41 نیست و این مورد حتی در لبه‌های کناری دستگاه نیز دیده نمی‌شود و احتمال استفاده سامسونگ از سنسور اثر انشگت زیر صفحه نمایش را زیاد می‌کند. گرچه ممکن است گوشی گلکسی A41 به طور کلی فاقد سنسور اثر انشگت، و تنها راه باز کردن دستگاه از طریق Face Unlock باشد.

لبه‌ سمت راست دستگاه میزبان دکمه کنترل صدا و خاموش روشن گوشی می‌باشد و خبری از دکمه اضافی در این لبه نیست. همچنین لبه سمت چپ دستگاه نیز محل ورودی خشاب سیم کارت را به خود اختصاص داده است. در پایین دستگاه جک 3.5 میلی متری آن هم در سال 2020 با وجود حذف شدن این جک در خیلی از دستگاه‌های پایینرده حضور درخشانی دارد و در کنار آن پورت شارژ USB-C و بلندگو دستگاه قرار دارد. گلکسی A41 نزدیک به 7.9 میلیمتر ضخامت دارد که با توجه به برآمدگی دوربین این دستگاه، به طور کلی باید شاهد دستگاهی با 8 یا 8.2 میلی متر ضخامت باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا