بازی هافناوریکسب و کار

دستگاه جدید سرفیس مایکروسافت با پردازنده Ice Lake رویت شد

شرکت مایکروسافت در نظر دارد اکتبر سال جاری طی رویداد اختصاصی نسل جدید از دستگاه‌های سرفیس را رونمایی کند. دستگاه‌هایی که احتمالا شامل تبلت سرفیس پرو 7، سرفیس لپ تاپ 3، سرفیس بوک 3 و سرفیس استودیو 3 می‌شود.

البته ممکن است از میان مدل‌های فوق چند مدلی رونمایی نشده و مایکروسافت رونمایی آنها را در سال 2020 انجام دهد. اما به صورت شایعه‌وار برند ردموندی بایستی تمامی آنها را رونمایی کند. به تازگی در پایگاه داده Geekbench، دستگاه جدیدی با شماره مدل OEMJL OEMJL Product Name EV1.5A آشکار شد.

دستگاهی که منتسب به یک دستگاه سرفیس است و احتمالا باید سرفیس بوک 3 باشد. باتوجه به پایگاه داده مورد اشاره، این دستگاه از نوع پردازنده Ice Lake بوده و احتمالا مدل Core i5-1035G1 است. این چیپ نسل دهمی اینتل عملکرد بالایی داشته و اخیرا نیز شایعه شده سرفیس گو 2 نیز با پردازنده Core m3 در سال جاری راهی بازار می‌شود.

باتوجه به Geekbench، دستگاه سرفیس مورد اشاره از پردازنده Core i5-1035G1 با فرکانس 3.60 گیگاهرتزی در حالت توربو بوست بهره می‌برد. دقیقا مشخص نیست کدام دستگاه سرفیس قرار است با این چیپ پردازشی راهی بازار شود. باتوجه به مشخصات، احتمالا سرفیس پرو 7 یا سرفیس لپ تاپ 3 خواهد بود. البته سرفیس بوک 3 هم می‌تواند باشد و نسخه پایه این نوت بوک محسوب شود.

در صورت اینکه پردازنده مورد اشاره برای هر یک از این دیوایس‌ها باشد، انتظار داریم با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 256 یا 128 گیگابایتی همراه باشد. در نهایت پیش بینی شده مایکروسافت در سرفیس‌های جدید پورت USB-C را به کار گیرد. دقیقا پیدا نیست ردموندی‌ها برای رویداد 2 اکتبر چه محصولاتی را معرفی می‌کنند. بنابراین انتظار داریم یکی از سه دستگاه ویندوزی سرفیس باشد.

تاکنون شایعات کمی درباره نسل بعدی سرفیس های مایکروسافت منتشر شده و مشخص نیست مایکروسافت چه ویژگی‌هایی را برای نسل جدید دیوایس‌های خود در نظر می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا