بازی هافناوریکسب و کار

معرفی کیس های فوق العاده SilentiumPC Regnum

کمپانی SilentiumPC یکی از تأمین کننده‌های فن پردازنده و کیس‌های کامپیوتری سری کیس‌های Regnum خود را به همراه خنک‌کننده با ظاهری بسیار باشکوه معرفی کرد. کیس مدل RG6V TG دارای ویژگی‌های بسیار خوبیست که باعث شده بتوان از سانت به سانت فضای داخلی این کیس استفاده لازم را برد. به لطف 4 فن Sigma HP با اندازه 120 میلی‌متری در داخل این کیس جریان هوای بسیار خوبی در داخل این کیس وجود دارد و همچنین مدل دیگر این کیس یعنی RG6V EVO TG ARGB به همراه 4 فن ARGB مدل Stella HP ARGB با نورپردازی بسیار زیبا ارائه شده است.

معرفی کیس های فوق العاده Regnum

Natissis: ساختار داخلی فوق‌العاده

تیم توسعه SilentiumPC برای پیشروی کردن نسبت به رقبای خود ساختار اتاق این دو کیس را به زیبای طراحی کرده است. ساختار داخلی این کیس‌ها که به نام Natissis معروف است باعث شده تا دو مدل Regnum RG6V TG دارای انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای باشد مخصوصا زمانی که نیاز به انتخاب یک کیس با کارایی بالا برای نصب اجزای داخلی سیستم باشد. این کیس‌ها می‌توانند مادربردهای با اندازه E-ATX، ATX، Micro-ATX و Mini-ITX را به همراه کارت گرافیک 360 میلی‌متری به راحتی در خود جای دهند. زمانی که صحبت از انتخاب خنک‌کننده می‌شود می‌توان از خنک‌کننده CPU با ابعاد 162 میلی‌متر یا خنک‌کننده آبی با رادیاتورهایی با اندازه 120 تا 360 میلی‌متر استفاده کرد که می‌توان این خنک‌کننده‌ها می‌توانند در 4 حالت مختلف در درون کیس قرار بگیرند.

معرفی کیس های فوق العاده Regnum

مدیریت کابل‌ها به صورت پیشرفته

به لطف ساختار داخلی فوق‌العاده Natissis کابل کشی داخل کامپیوتر کار بسیار ساده و راحتی است. در پشت سینی مادربرد سه گیره کابل بلند و کمتر از 24 فیکسچر برای قرارگیری اتصالات قرار دارد و علاوه بر این هفت دسته لاستیکی برای پوشش مسیر کابل‌ها داخل کیس جهت مدیریت راحت‌تر کابل‌ها و مرتب قرار گرفتن آن‌ها قرار داده شده است.

معرفی کیس های فوق العاده Regnum

خنک‌کننده فوق‌العاده درون کیس

تمامی 4 فن مدل Sigma Hp دارای اندازه 120 میلی‌متری است که جریان هوای مناسبی را داخل کیس ایجاد می‌کنند. از این 4 فن سه عدد از آن در قسمت جلویی و یک فن نیز در قسمت انتهایی کیس قرار گرفته است. این طراحی باعث شده تا گردش هوا به خوبی در داخل کیس وجود داشته و سرمایش مؤثری در داخل کیس به وجود بیاید. فن‌های Sigma Pro با اندازه 120 میلی‌متری به راحتی و از طریق اتصال کانکتورهای فن‌ها به یک اسپیلیتر داخلی می‌توانند به مادربرد متصل شوند. تمامی ورودی‌های هوای داخل کیس دارای فیلتر گرد و خاک می‌باشند.

در مقابل کیس Regnum RG6V TG ARGB به 4 فن کیس ARGB مدل Stella Hp با اندازه 120 میلی‌متری مجهز است. نورپردازی این فن‌ها از طریق سیستم‌های نورپردازی مادربرد از جمله Asus Aura Sync، ASRock Polychrime، MSI Mystic Ligh، Gigabyte RGB Fusion2.0 و یا کنترلر Nano RGB کنترل می‌شوند.

تنها قسمت جلویی این کیس برای جریان هوای مناسب طراحی نشده بلکه پایین‌ترین قسمت دیواره کناری کیس‌ها به صورت توری طراحی شده است تا جریان هوا را وارد کیس بکند. علاوه بر این یک قسمت شبکه‌ای زنبوری در قسمت پایین سینی مادر ایجاد شده که محل قرارگیری یک خنک‌کننده 2.5 اینچی است.

معرفی کیس های فوق العاده Regnum

هر دو مدل از کیس‌های Regnum دارای بدنه شیشه‌ای است که باعث می‌شود اجزای داخلی کیس را به راحتی مشاهده کرد. در قسمت جلویی کیس یک پنل ورودی/خروجی وجود دارد که شامل دکمه‌های پاور و ریستارت، دو پورت USB 3.2 نسل 1 و جک میکروفون و صدا است.

این دو مدل از کیس‌های SilentiumPC یعنی Regnum RG6V TG و Regnum RG6V EVO TG ARGB به ترتیب با قیمت‌های 56 یورو و 69 یورو به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا