فناوری

نسل جدید مانیتورهای قابل حمل ایسوس ZenScreen OLED معرفی شد

زمانی که کلمه‌ی مانیتور را می‌شنویم به یاد مانیتورهای بزرگ و ثابت خودمان می‌افتیم، ولی شاید شما هم به این فکر کرده باشید که چقدر خوب بود اگر یک مانیتور قابل حمل داشتیم. خوشبختانه شرکت‌های تولید کننده، چنین محصولی را در سبد خود دارند. امروز نیز ایسوس از جدیدترین مانیتور قابل حمل خود، با نام ZenScreen OLED MQ16AH رونمایی کرده است، یک مانیتور قابل حمل 15.6 اینچی، که یک به‌روزرسانی نسلی برای ZenScreen MB14AC که در سال 2020 عرضه شد به حساب می‌آید.

  • مانیتور قابل حمل جدید ایسوس از یک لپتاپ Duo جدا شده است

یک مانیتور قابل حمل با مشخصات یک مانیتور کامل

مانیتور قابل حمل ZenScreen OLED MQ16AH برخلاف نسل قبلی خود که مبتنی بر IPS با نور پس‌زمینه LED است، از پنل EOLED با Delta E<2، پوشش صد درصدی DCI-P3، ده بیت (1.07 میلیارد رنگ)، HDR-10، نسبت کنتراست 100000:1 و روشنایی 360 cd/m²، که می‌تواند حداکثر تا 400 cd/m² را به دست آورد استفاده می‌کند. این صفحه نمایش وضوح اصلی Full HD (1920 x 1080 پیکسل)، با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 1 میلی ثانیه (GTG) را ارائه می‌دهد. به خوبی می‌توان دید که برخلاف ظاهر کوچک آن، با یک مانیتور کامل رو به رو هستیم.

ورودی‌های صفحه نمایش شامل mini-HDMI (با یک کابل HDMI مینی به استاندارد) و دو کابل USB-C است. اگر از HDMI استفاده می‌کنید، یکی از این‌ها باید به منبع برق جداگانه وصل شود. همچنین اگر از USB-C (با گذرگاه DP) استفاده می‌کنید که با PD 20 W مطابقت دارد، می‌توان از یک کابل هم برای برق و هم برای ورودی استفاده کرد. ابعاد آن 358.7 x 226.15 mm x 8.95 mm (WxHxD) است و وزن آن 650 گرم است.

قیمت مانیتور قابل حمل ZenScreen OLED MQ16AH ایسوس تا کنون اعلام نشده است، اما با توجه به مشخصاتی که دارد می‌تواند برای بسیاری از کاربران در زمینه‌های مختلف از آموزشی تا گیمینگ یک گزینه‌ بسیار مناسب به حساب بیاید.

مطالب مرتبط:

  • مانیتور قابل حمل گیمینگ Asus ROG STRIX
  • AOC مانیتور قابل حمل و پیشرفته I1601FWUX را معرفی کرد
  • مانیتور قابل حمل و پیشرفته از AOC
  • ایسر دو مانیتور سه بعدی استریوسکوپی قابل حمل را معرفی کرد
  • مانیتور گیمینگ قابل حمل ViewSonic VX1755 راه حلی برای موبایل گیمرها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا