بازی هافناوریکسب و کار

نقد و بررسی و جعبه گشایی شیائومی می نوت 10: پرچمدار جدید میانرده و بالارده‌ها

تنها یک روز از رونمایی رسمی شیائومی از تلفن جدید این کمپانی با نام شیائومی CC9 Pro یا همان می نوت 10 می‌گذرد اما حتی با وجود گذشت یک روز این دستگاه توانسته است تا توجه‌های زیادی را به خودش جلب کند.

می نوت 10 پرچمدار میانرده‌های این کمپانی چینی توانسته است تا با قیمت رقابتی 550 یورو خود، مرز‌های عکاسی را جابجا کند و دیروز طی مراسمی که شیائومی در چین داشت نیز DxoMark نمره دوربین این دستگاه را منتشر کرد که با پرچمدار جدید هوآوی یکسان است. بخش ویژه می نوت 10 را می‌توان دوربین و باتری آن دانست که بالاتر از تمامی پرچمدار‌های موجود داخل بازار است و یک پکیج کامل عکاسی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. سنسور 108 مگاپیکسلی دستگاه توسط سامسونگ ساخته شده است که می‌توان انتظار استفاده از آن توسط سامسونگ در گلکسی اس 11 را نیز داشت.

می نوت 10 از پردازنده اسنپدارگون 730جی در کنار 6 گیگابایت رم قابلیت اجرای تمامی دستورات و بازی‌های شما را با سرعت بالا دارد اما انتظار یک پرچمدار را نباید از آن داشت. نبود قابلیت اضافه کردن میکرو اس دی کارت از موارد ضعف در این دستگاه است که شیائومی سعی کرده با قرار دادن 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را پوشش دهد. اگر اخبارهای این دستگاه را دنبال کرده باشید می‌دانید که می نوت 10 دارای یک باتری 5260 میلی آمپر ساعتی است که در کنار پشتیبانی این گوشی از Fast Charge و آداپتور 30 واتی قادر است دستگاه شما را به سرعت شارژ کند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از مدت زمان شارژ این دستگاه منتشر نشده است و مشخص نیست که آداپتور 30 واتی دستگاه در 30 دقیقه قادر است چند درصد از باتری 5260 میلی آمپری دستگاه را شارژ کند.

بخش‌های اصلی دستگاه را که کنار بگذاریم، این دستگاه از صفحه نمایش 6.47 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است که طراحی دوربین آن نیز به صورت WaterDrop است. سنسور اثر انگشت قرار گرفته برای این دستگاه زیر صفحه نمایش قرار دارد و به گفته شیائومی حدود 88 درصد سنسور اثر انگشت این دستگاه نازکتر از نسل قبلی است که به کمپانی اجازه داده است تا بتواند باتری و فضای خالی بیشتری را برای گوشی در اختیار داشته باشد.

مشخصات این دستگاه در نگاه اول شاید عالی به نظر برسند اما پیشنهاد ما این است تا ویدیو را مشاهده کنید تا متوجه شوید زمانی که با سنسور 108 مگاپیکسلی این دستگاه تصویری ثبت می‌کنید، مدت زمان اجرای پردازش‌های نرم افزاری و زوم کردن به چه صورت خواهد بود.

Xiaomi Mi note 10

شیائومی این دستگاه را در سه رنگ مشکی، سبز و سفید روانه بازار کرده است که هر سه رنگ با اسم‌های خاص خود نامگذاری شده‌اند.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا