فناوری

هدف‌گذاری شیائومی: تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده گوشی در سه سال!

مدیرعامل شیائومی دیروز در رویداد بزرگ معرفی محصول اعلام کرد که قصد دارد شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان تبدیل شود. در رویداد دیروز، این شرکت چینی از محصولات جدید خود مانند MIUI 13، گوشی‌های جدید سری 12 و ساعت هوشمند Watch S1 رونمایی کرد. در این رویداد، معرفی محصولات جدید تنها هدف شیائومی نبود و مدیرعامل این شرکت، Lei Jun بر روی صحنه آمد و اهداف و برنامه‌های آینده شرکت خود را اعلام کرد.

اوایل امسال شیائومی برای مدت کوتاهی در مجموع محموله‌های ارسالی برای فروش از اپل پیشی گرفت و همچنین به دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شد. حالا مدیرعامل شیائومی اذعان کرده که می‌خواهد در سه سال آینده شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان تبدیل شود.

در بیانه‌ای که نوامبر (آبان) امسال توسط Lu Weibning معاون ارشد Xiaomi Group China و مدیرکل Redmi منتشر شد، بر دستیابی به این اهداف تاکید شد. Lu Weibning توضیح داد که مدیرعامل کنونی و خالق شیائومی Lei Jun، هدف دستیابی به بزرگترین فروشنده گوشی تا سال 2024 را در دستور کار خود قرار داده است و برای انجام این کار شیائومی ابتدا بر روی فروش بیشتر محصولات در چین تمرکز خواهد کرد.

رویداد معرفی محصولات شیائومی 2021

از آنجایی که 70 درصد فروش گوشی در چین توسط فروشگاه‌های فیزیکی انجام می‌شود، شیائومی قصد دارد تعداد فروشگاه‌های فیزیکی خود را افزایش دهد. او گفت در حالی که شیائومی برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در آینده برنامه ریزی می‌کند، آن‌ها تمرکز خود را برای رقابت با یک برند (اپل) نمی‌گذارند و سعی می‌کنند محصولاتی تولید کننده که توان رقابت با همه‌ی برند های مطرح را داشته باشد.

این بیانیه‌ها توسط مدیران شیائومی سوالاتی را در ذهن مخاطبین ایجاد کرده است که آنها چطور می‌خواهند تا سه سال آینده به بزرگ‌ترین تولید‌کننده گوشی هوشمند در جهان تبدیل شوند. در بازار گوشی هوشمند، شیائومی بعد از سامسونگ و اپل در رتبه سوم قرار دارد. اگر شیائومی بخواهد به سمت تحقق این هدف حرکت کند احتمال دارد که آن‌ها فروش خود در بازار‌های اروپا را تقویت کنند جایی که سامسونگ اخیرا جایگاه خود را از دست داده است. علاوه بر این، این شرکت فرصتی عالی برای جایگزینی هواوی در بازار را دارد. هواوی که با بحران خرید چیپ‌ست به دلیل تحریم‌های امریکا دست و پنجه نرم می‌کند وضعیت خوبی ندارد.

فقط زمان مشخص خواهد کرد که آیا شیائومی توانایی تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده گوشی در جهان را دارا است یا خیر.

  • هدفون بی سیم شیائومی بادز 3 با حذف نویز اکتیو و قیمت 78 دلار معرفی شد
  • مقایسه سری شیائومی 12 و آیفون 13 توسط مدیرعامل شیائومی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا