بازی هافناوریکسب و کار

گوشی گیمینگ Legion لنوو در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد!

‏در چند ماه گذشته گوشی‌های هوشمند گیمینگ به یکی از ترند های دنیای شگفت‌انگیز موبایل تبدیل شده است. در حالیکه تا اینجای کار چند شرکت سازنده گوشی هوشمند وارد این کسب و کار شده اند، به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد تا در آینده ای نزدیک از یک گوشی با تمرکز بر کاربری گیمینگ تحت نام برند لژیون (Legion) رونمایی کند. این کمپانی اخیراً در شبکه اجتماعی محبوب چینی، یعنی Weibo صفحه جدیدی با نام Saver Gaming گوشی البته به زبان چینی ایجاد کرده است.

این صفحه در سایت Weibo متعلق به شرکت Lenovo Mobile Communications Technology است که در پکن واقع شده و دارای اکانت رسمی می‌باشد. اما نکته جالب در خصوص این صفحه تصویر پروفایل آن است که دارای یک آرم لژیون آتشی می‌باشد. اگرچه این شرکت تا امروز چند گوشی با محوریت بازی در چین معرفی کرده است، این اولین بار خواهد بود گوشی هوشمندی با برند Legion روانه بازار خواهد شد.

همه آنچه که از گوشی گیمینگ Legion لنوو می‌دانیم

تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص گوشی که به احتمال زیاد متعلق به برند لژیون است، منتشر نشده و ظاهراً اکانت Weibo هم اطلاعات دقیقی در خصوص جزئیات این گوشی فاش نکرده است. اما از آنجایی که این گوشی هوشمند کاربری گیمینگ خواهد داشت، انتظار می‌رود که دارای پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام باشد. چرا که پیش از این شرکت چینی لنوو اعلام کرده بود که مشغول کار بر روی گوشی هوشمندی با چیپست پرچمدار کوالکام می‌باشند.

‏آقای چانگ چنگ، قائم مقام ارشد لنوو در ماه آوریل تأیید کرده بود که آنها مشغول ساخت یک گوشی گیمینگ هستند و این گوشی ممکن است اوایل سال آینده، یعنی 2020 معرفی شود. در هر حال، اگر گوشی هوشمند گیمینگ لژیون در نهایت اوایل سال آینده معرفی شود بدون شک یک رقیب جدی برای ROG Phone II ایسوس خواهد بود. این دستگاه دومین نسل است از گوشی‌های گیمینگ ایسوس است است که با مشخصاتی بسیار جذاب وارد بازار شده است.

‏نمایشگاه CES 2020 به زودی در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد و لنوو نیز در آن حضور خواهد داشت. با وجود آن که انتظار نمی‌رود این شرکت در مراسم مورد نظر از گوشی گیمینگ خود رونمایی کند، اما می‌توان به انتشار اخبار جدید در خصوص این دستگاه امیدوار بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا