فناوری

رکوردشکنی آیفون 15 پرو مکس: باریک‌ترین حاشیه نمایشگر در بین گوشی‌های هوشمند

آیفون 15 پرو مکس باریک‌ترین حاشیه‌ نمایشگر را در مقایسه با هر گوشی هوشمندی که تا کنون دیده‌اید، خواهد داشت. رکورد باریک‌ترین حاشیه نمایشگر در حال حاضر در اختیار شیائومی 13 است و انتظار می‌رود که آیفون 15 پرو مکس جای آن را بگیرد. این اطلاعات توسط افشاگری معروف با آیدی توییتر «Ice Universe» که اطلاعات دقیقی در مورد برنامه‌های اپل در گذشته فاش کرده، منتشر شده است.

انتظار می‌رود که هر دو مدل آیفون 15 پرو در مقایسه با آیفون 14 پرو دارای حاشیه‌ های نازک‌تر و منحنی‌تری باشند. این ویژگی باعث می‌شود که آیفون 15 پرو با ظاهری شبیه به اپل واچ ظاهر شود. اگر اطلاعات افشاکننده دقیق باشد، مدل بزرگ‌تر 6.7 اینچی حاشیه باریک‌تری خواهد داشت.

Ice Universe در توییتی اعلام کرد که آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه های 1.81 میلی‌متری شیائومی 13 را خواهد شکست. حاشیه نمایشگر مدل آینده اپل تنها 1.55 میلی‌متر خواهد بود. برای مقایسه، Ice Universe به اندازه‌ حاشیه‌های آیفون 14 پرو (2.17 میلی‌متر) و سامسونگ گلکسی اولترا S23 (1.95 میلی‌متر) نیز اشاره کرد.

حاشیه آیفون 15 پرو مکس

براساس شایعات، حاشیه‌های هر چهار مدل آیفون 15 مشابه سری آیفون 11، در لبه‌ها خمیده خواهند بود. با این‌ حال، انتظار نمی‌رود که عرض حاشیه‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نسبت به نسخه‌های سری قبلی چندان متفاوت باشد. همچنین انتظار می‌رود که سری آیفون 15 مجهز به نمایشگری به اندازه مدل‌های سال گذشته باشد.

با حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف نمایشگر، مدل‌های آیفون 15 پرو ظاهری مشابه اپل واچ سری 7 و سری 8 خواهند داشت. شایعات حاکی از آن است که مدل‌های پرو نیز به جای فولاد ضدزنگ از قاب تیتانیومی برخوردار خواهند بود.

انتظار می‌رود که اپل طبق معمول مدل‌های سری آیفون 15 را در ماه سپتامبر معرفی کند. در ویدیویی که اخیراً از ماکت‌های سری آیفون 15 منتشر شد، تغییر اندازه این گوشه‌ها نسبت به سری آیفون 14 قابل ملاحظه است. به نظر می‌رسد که مدل‌های آیفون 15 پرو با قیمت بیشتری روانه بازار خواهند شد.

  • مجهزسازی تمامی گوشی‌ های سری آیفون 15 به داینامیک آیلند
  • اپل به دنبال یک مدل آیفون گران‌تر، آیا آیفون 15 اولترا در راه است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا