بازی هافناوریکسب و کار

ساخت دنباله انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse رسماً تأیید شد

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی که توسط دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده شده است، یعنی اسپایدرمن سال گذشته با انیمیشن موفق و جذاب Spider-Man: Into The Spider-Verse بار دیگر به پرده نقره‌ای سینما بازگشت. این فیلم که در زمینه‌های مختلفی توانسته بود نظر مخاطبین و منتقدان را جلب کند، در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن سال هم در مراسم آکادمی اسکار و هم در گلدن گلوب شد. باتوجه به موفقیت‌ها و فروش 375.5 میلیون دلار انیمیشن مرد عنکبوتی، ساخت دنباله آن چندان دور از ذهن نبود. اما این موضوع اخیراً توسط سازندگان این فیلم به تأیید رسید.

امی پاسکال، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در مصاحبه‎ای اعلام کرده است که تیم سازنده آن دوباره مشغول کار شده‌اند و بدون شک برای ساخت بهترین دنباله از انیمیشن قبلی، تلاش خود را خواهند کرد. البته پاسکال هیچ اشاره‌ای به تاریخ مشخص یا بازه زمانی برای اکران این فیلم نداشت. حتی هیچگونه جزئیاتی از ماجرای آنچه در قسمت بعدی شاهد آن خواهیم بود نیز ارائه نکرده است و تنها موضوع ساخت دنباله برای آن را اعلام کرده.

سورپرایزهایی که در قسمت 2 انیمیشن اسپایدرمن در انتظار ما است

از سوی دیگر، رودنی راثمن دستیار کارگران این فیلم در گفت‌وگویی با گیم‌اسپات و در مراسم اکران نسخه دیجیتال و بلوری Spider-Man: Into The Spider-Verse در ماه مارچ گفته بود "در ادامه مسیر اگر قرار باشد دنباله‌ای برای این فیلم بسازیم، مطمئنم که سورپرایزهای زیادی در کار خواهد بود. او در این مصاحبه حتی صحبت از یک اسپایدرمن استرالیایی به میان آورده بود که از داستان این فیلم کنار گذاشته شده بود و حتی اسپایدرمن‌های دیگری از جمله شخصیت پیتر پارکر که توسط اندرو گارفیلد در سری فیلم‌های The Amazing Spider-Man و اسپایدرمن توبی مگ‌گوآیر (سه‌گانه قدیمی Spider-Man) نیز که حضورشان در این فیلم بارها مورد بحث قرار گرفته بود. او در این‌باره گفته بود:

"ما قطعاً در این باره بیشتر از یک بار صحبت کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که در آینده فرصت‌های بیشتری برای استفاده از آنها خواهیم داشت."

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا