بازی هافناوریکسب و کار

نوکیا 8.2 با پشتیبانی شبکه 5جی در MWC 2020 معرفی می شود

در حالی که گزارش‌ها خبر از معرفی گوشی هوشمند رده بالا نوکیا 8.2 در اواخر سال 2019 میدادند، اما در گزارش تازه انتشاریافته مشخص شد، شرکت HMD Global سخت روی محصولات 5جی خود از جمله نوکیا 8.2 مشغول کار است.

این گوشی هوشمند قرار نیست در سال 2019 معرفی شود، بلکه فنلاندی‌ها تا سال 2020 برنامه ای برای معرفی نوکیا 8.2 ندارند. وب سایت NokiaPowerUser گزارش داده که محصولات 5جی نوکیا اقتصادی هستند و مشابه دیگر رقبا موجود قیمت بالایی ندارند. در حالی که نوکیا 8.2 به پشتیبانی شبکه 5جی می‌پردازد، این اسمارتفون به سیستم دوربین بروزرسانی شده مجهز خواهد بود و شباهتی به مدل‌های دیگر HMD با پشتیبانی شبکه 4G LTE دارد.

نوکیا 8.2 اولین تلفن هوشمند 5جی HMD

دوربین عقب آن چهارگانه است و دوربین سلفی آن ناچ نیست بلکه به صورت نوکیا 9 خواهد بود. این گزارش می‌گوید نوکیا به دنبال استفاده از دوربین 64 مگاپیکسلی در بخش عقب بوده که حتی نسبت به نوکیا 7.2 از دوربین بهتری برخوردار است. همچنین انتظار می‌رود یک حسگر 16 مگاپیکسلی نیز در کنار این حسگر 64 مگاپیکسلی تعبیه شود.

به نظر رسیده باری دیگر نوکیا با همکاری ZEISS حسگر دوربین را توسعه می‌دهد. در سایر مشخصات باید به پردازنده سری اسنپدراگون 700 هشت هسته‌ای کوالکام، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، باتری بیش از 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 10، فناوری صوتی OZO و نایت مود بهبودیافته اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا MWC 2020 منتظر ماند و مشخص شود نوکیا و HMD به دنبال رونمایی چگونه محصولی هستند. البته این نکته حائز اهمیت بوده که HMD در ام دابلیو سی 2020 علاوه بر نوکیا 8.2، چند میان رده دیگر هم معرفی می‌کند. این شرکت هر سال در MWC مجموعه‌ای گوشی هوشمند معرفی می کند که باید احتمال داد نوکیا 8.2 مدل رده بالا این گروه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا