بازی هافناوریکسب و کار

هوآوی از Y7p با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 4000 mAh رونمایی کرد

هوآوی ساعاتی پیش از جدیدترین عضو از خانواده اقتصادی سری Y با نام Y7p رونمایی کرد. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات Y7p هوآوی

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.39 اینچی LCD با رزولوشن HD+ می‌باشد. حفره‌ای در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته که جایگاه دوربین سلفی این گوشی که یک سنسور 8 مگاپیکسلی است، می‌باشد. در قاب پشتی گوشی به غیر از سنسور اثر انگشت، دوربین‌های سه‌گانه با چیدمان عمودی در بالا، سمت چپ واقع شده‌اند. سنسور اصلی دوربین این گوشی 48 مگاپیکسلی است که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخص عمق همراه شده.

قلب تپنده این دستگاه چیپست Kirin 710F است که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده. البته حافظه داخلی به لطف شیار microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش می‌باشد. Y7p با رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9 Pie در درون جعبه عرضه خواهد شد. گوشی اقتصادی جدید هوآوی در رنگ‌های آبی (Aurora Blue) و مشکی (Midnight Black) و با یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد. هوآوی برای Y7p یک پورت microUSB و یک شارژر 10 واتی نیز در نظر گرفته است.معرفی Y7p هوآوی

تایلند اولین بازاری است که گوشی Y7p هوآوی در آن عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه در آنها در حدود 160 دلار (145 یورو) می‌باشد. فروش این گوشی از تاریخ 20 فوریه (اول اسفند) آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا