فناوری

پایان گوشی های بلک بری در سال 2022

تقریبا چند سال از توقف تولید گوشی‌های بلک بری می‌گذرد اما بسیاری از مردم جهان (علی الخصوص ساکنین قاره‌ی آمریکا) همچنان از گوشی‌های این شرکت استفاده می‌کنند و ظاهرا اتفاق خاصی نیز برای گوشی‌های مستحکم بلک بری رخ نمی‌دهد. اما ظاهرا شرکت بلک بری در بیانیه‌ای اعلام کرده که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا آخرین میخ تابوت این شرکت را بر روی گوشی‌های آن بزند تا شاید بلاخره شاهد پایان گوشی های بلک بری در سال 2022 باشیم.

  • بلک بری تیزر خود را برای معرفی KEY2 LE در IFA 2018 منتشر کرد
  • افزایش سود بلک بری در سه ماهه دوم و برنامه برای ورود به صنعت مراقبت از سلامت

پایان گوشی های بلک بری

موضوع کاملا مشخص است! تمام گوشی‌های بلک بری که از نرم افزار بلک بری 7.1 یا 10 استفاده می‌کنند، از چند روز دیگر نمی‌توانند چند عمل اصلی تماس گرفتن، پیام دادن و یا دیگر راه ارتباطی خود را به درستی انجام دهند. دیگر مهم نیست که به وای فای وصل شده باشید یا از دیتای سیمکارت استفاده کنید، احتمالا اینترنت شما از کار خواهد افتاد و به دنبال ان تماس گرفتن و پیام فرستادن نیز فلج خواهد شد. احتمالا همین موضوع باعث خواهد شد تا گوشی‌های بلک بری بلااستفاده شوند و شاید صاحبان آن‌ها گوشی خود را عوض کنند. اگر شما هم یکی از آن صاحبان گوشی‌های بلک بری هستید که نمی‌توانید از گوشی خود دل بکنید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ گوشی‌های این شرکت با سیستم عامل اندروید بروید چرا که ظاهرا برای آن‌ها اتفاقی رخ نخواهد داد و می‌توانند همانند گذشته به کار خود ادامه دهند.

پایان گوشی های بلک بری در سال 2022

در هر صورت این بیانیه‌ی شرکت بلک بری نشان داد که ما بلاخره شاهد مرگ گوشی‌های اصلی بلک بری خواهیم بود. این شرکت از اواخر دهه‌ی 2010 به این سو ذره ذره در حال آب رفتن بود و میزان سهم او در بازار با رسیدن گوشی‌های اپل و اندروید همواره با کاهش روز افزون همراه بود. آخرین تلاش این شرکت ارائه‌ی سیستم عامل بلک بری 10 بود که با موفقیت همراه نشد. این وضعیت به نحوی پیش رفت که این شرکت مجبور شد برای زنده ماندن در بازار گوشی‌های هوشمند دست به نصب سیستم عامل اندروید در گوشی‌های خود بزند که شاید بتوان گفت که دست و پا زدنی بیهوده در باتلاق بود.

زمانی گوشی‌های بلک بری بیش از 50 درصد بازار قاره‌ی آمریکا را در دست داشتند اما با گذر زمان همه چیز تغییر کرد. اکنون این شرکت برای شرکت‌های دیگر گوشی تولید می‌کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا