بازی هافناوریکسب و کار

گوگل وجود گوشی پیکسل 3a را تأیید کرد – اواسط 2019 زمان احتمالی معرفی

چند ماهی می‌شود که شایعاتی مبنی بر تولید یک گوشی میان‌رده توسط گوگل به گوش می‌رسد و هر چه از سال 2019 گذشت، این شایعات قوت بیشتری به خود گرفت. حالا این شرکت به‌صورت رسمی اما ظاهراً ناخواسته وجود گوشی میان‎رده‌ای از خانواده پیکسل را با نام Pixel 3a در وب‌سایت خود تأیید کرده است.

پیکسل 3a در مدت زمان کوتاهی در وب‌سایت گوگل در کنار پیکسل 3 رویت شد و حتی در بخش لوازم جانبی نیز لینکی به صفحه قاب‌های طراحی شده برای آن ایجاد شده بود. اما حالا تمامی این صفحات از سایت رسمی گوگل حذف شده‌اند. با این حال این موضوع از دید رسانه‌های فعال پنهان نماند. گوشی‌های میان‌رده پیکسل هم احتمالاً مانند نسل‌های قبلی دارای دو نسخه Pixel 3a و Pixel 3a XL هستند. چرا که آنها در Google Play Console به‌ترتیب با اسم رمز Sargo و Bonito ظاهر شده‌اند.گوگل وجود گوشی پیکسل 3a را تأیید کرد

همه اطلاعاتی که از پیکسل‌های میان‌رده گوگل داریم

علاوه‌بر اسم رمز این گوشی‌ها مشخصات دیگری از این دو مانند حافظه رم و رزولوشن نمایشگر آنها نیز مشخص شده است. هر دو گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم خواهند بود، اما نسخه کوچکتر دارای نمایشگری با رزولوشن 1080×2220 پیکسل و تراکم پیکسلی 440 ppi است. درحالیکه نسخه بزرگتری نمایشگری با رزولوشن 1080×2160 و تراکم پیکسلی 400 ppi خواهد داشت. با توجه به رزولوشن و تراکم پیکسلی، Sargo احتمالاً دارای یک پنل 5.6 اینچی است، در حالیکه Bonito نمایشگر 6 اینجی خواهد داشت.گوگل وجود گوشی پیکسل 3a را تأیید کرد

علاوه‌بر انتظار می‌رود که این گوشی‌ها دارای چیپست اسنپدراگون 670 کوالکام باشند و دوربینی 12 مگاپیکسلی برای آنها در نظر گرفته شده باشد. در شرایطی که انتظار می‌رفت این دو گوشی با سیستم عامل اندروید Q معرفی شود، براساس آنچه در اسناد دیده شده، دارای اندروید 9 خواهند بود.

اطلاعات دیگری نیز در Play Console منتشر شده است که احتمال معرفی این دو دستگاه را در اواسط سال 2019 بالاتر می‌برد. انتظار می‌رود که نسخه‌های جدید گوشی پیکسل، Pixel 3a و Pixel 3a XL در کنفرانس گوگل I/O سال 2019 که در تاریخ 7 می (17 اردیبهشت) برگزار می‌شود، به‌صورت رسمی رونمایی شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا