بازی هافناوریکسب و کار

از نمایشگاه CES 2020 چه انتظاراتی داریم؟

نمایشگاه CES 2020 تقریباً 10 روز دیگر آغاز خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که بزرگترین نمایشگاه الکترونیکی مصرفی امسال از هیجان بالاتری برخوردار خواهد بود. بسیاری از شرکت‌ها این فرصت را غنیمت شمرده و قصد دارند از نمونه اولیه محصولاتی که مشغول کار برروی آن هستند، رونمایی کنند. برخی دیگر نیز جدیدترین دستگاه‌های الکترونیکی خود را به این نمایشگاه خواهند آورد. باوجود آنکه نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد که چه محصولی در این نمایشگاه قرار است معرفی شود، اما در این مطلب به آنچه که انتظار می‌رود در CES 2020 ببینیم، خواهیم پرداخت.

تلویزیون و نمایشگر

نام‌های بزرگی مانند سامسونگ، سونی و ال‌جی هر سال در نمایشگاه CES نشان می‌دهند که در بخش فناوری نمایشگرها، تلویزیون‌های خانگی، مانتیورهای کار و مخصوص گیمینگ و یا صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند چه کارهایی انجام داده‌اند و یا از نوع جدیدی از نمایشگرها رونمایی می‌کنند. به‌عنوان مثال در CESهای قبلی نمایشگرهایی تاشویی را دیدیم که کمی بعدتر در گوشی گلکسی فولد از آنها استفاده شد. انتظار می‌رود که امسال هم تکنولوژی‌های مشابهی در این نمایشگاه در انتظار ما باشد.

سیستم‌های صوتی خانگیانتظارات از CES 2020

به‌دنبال فناوری جدید نمایشگرها و تلویزیون‌های جدید، انتظار می‌رود که شرکت‌های سینمای خانگی، سیستم‌های صوتی جدیدی را نیز معرفی کنند. اسپیکرهای بلوتوثی جدید، ساندبارها و حتی دستیارهای دیجیتالی که در محصولات صوتی ادغام می‌شوند، می‌تواند از محصولات مورد انتظار این نمایشگاه باشند.

کامپیوترهاانتظارات از CES 2020

نیاز به گفتن نیست که بسیاری از شرکت‌ها جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود را در این مراسم رونمایی خواهند کرد. انتظار می‎رود که شاهد محصولات جدید لنوو، ایسوس، دل، سامسونگ، ال‌جی، HP و… با هدف کاربران اداری یا گیمرها در CES 2020 باشیم. همچنین انتظار می‌رود که شاهد حضور کروم‌بوک گوگل نیز در این مراسم باشیم. علاوه‌براین لوازم جانبی کامپیوتر مانند مانیتور 32 اینچ 4K ال‌جی نیز در CES به نمایش گذاشته خواهند شد.

محصولات خانگی هوشمندانتظارات از CES 2020

پیش از این محصولای مانند یخچال هوشمند، گاز هوشمند، چراغ و … را دیده‌ایم. در CES 2020 انتظار می‌رود که گزینه‌های هوشمندسازی شده‌ی بیشتری را ببینیم. لامپ هوشمند Philips Hue یکی از محصولاتی است که در حال حاضر توجهات را به سمت خود جلب کرده. در این نمایشگاه حتی شرکت‌هایی مانند ایکیا هم برای رونمایی از محصولات هوشمند خود حضور خواهند داشت.

گوشی‌های هوشمندانتظارات از CES 2020

با شلوغی CES گوشی‌های هوشمند ممکن است در آنها گم شوند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در مراسمی جداگانه از پرچمداران خود رونمایی کنند. بنابراین انتظار معرفی گوشی بالارده در این نمایشگاه را نداشته باشید. با این حال، وان‌پلاس با سورپرایزی در CES حضور خواهد داشت و احتمالاً گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده زیادی معرفی خواهند شد. در CES 2019 شرکت از Flexpai اولین گوشی هوشمند تاشوی جهان رونمایی کرد. کسی چه میداند، شاید امسال هم سورپرایزهایی از جنس بببینم.

هدفون‌هاانتظارات از CES 2020

انتظار می‌رود که امسال شرکت‌ها تمرکز ویژه‌ای بر معرفی هدفون‌های بی‎سیم داشته باشند. ایرفون‌های به سبک AirPods اپل این روزها تبدیل به ترند شده‌اند و بعید نیست که چند نمونه از آنها را با دستیارهای صوتی هوشمند ببینیم.

گجت‌های تناسب اندام و پوشیدنیانتظارات از CES 2020

استفاده از ردیاب‌های سلامت و ساعت‌های هوشمند این روزها بسیار رایج شده است و CES نقطه خوبی خواهد بود تا شرکت‌ها از جدیدترین دستاوردهای خود در این زمینه رونمایی کنند. علاوه‌براین انتظار می‌رود که شرکت‌ها محصولات پوشیدنی هوشمند دیگر مانند کفش و سمعک و … را نیز در معرض دید عموم قرار دهند.

نمایشگاه CES 2020 از 7 تا 10 ژانویه (17 تا 20 دی) در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد. جالب است بدانید که همه شرکت‌ها لزوماً به منزله معرفی محصول در این نمایشگاه حضور پیدا نمی‌کنند. به عنوان مثال، اپل گفته است که به منظور حضور در میزگردی در رابطه با حریم شخصی که در نهایت مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، حضور خواهد داشت. در هرحال، CES 2020 چند روز دیگر آغاز خواهد شد و وبسایت سخت‌افزار مانند سال‌های گذشته با پوشش کامل این مراسم در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا