بازی هافناوریکسب و کار

انتشار Cyberpunk 2077 باز هم به تعویق افتاد: 19 نوامبر، تاریخ انتشار جدید

یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2020 که ابتدا قرار بود در ماه آوریل منتشر شود، به دلایلی تاخیر خورد و اعلام شد که در تاریخ 17 سپتامبر منتشر خواهد شد. اکنون استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد باری دیگر انتشار Cyberpunk 2077 را به تعویق انداخته است. سایبرپانک 2077 که احتمالا بزرگترین بازی ویدئویی ساخته شده تا به امروز لقب بگیرد در تاریخ 19 نوامبر برابر با 29 آبان ماه منتشر خواهد شد. استودیو سی‌دی پراجکت ضمن اعلام تاخیر عنوان مورد انتظار خود گفته است:

آن دسته از افرادی که از نحوه ساختن بازی توسط ما مطلع‌اند می‌دانند که ما چیزی را که آماده نباشد عرضه نخواهیم کرد. با اینکه چنین تصمیمی هزینه‌اش اعتماد طرفداران و اطمینان تجاری است، به تعویق انداختن عرضه یک بازی سخت‌ترین تصمیمی است که یک توسعه دهنده اتخاذ می‌کند. با اینکه مطمئنیم این تصمیم درست است، اما میخواهیم بابت اینکه شما را بیشتر منتظر نگه میداریم عذرخواهی کنیم. ما میخواهیم Cyberpunk 2077 را زمانی منتشر کنیم که ارزش انتظار چند ساله شما را داشته باشد. در آخر امیدواریم ما را بابت کاری که انجام می‌دهیم درک کنید.

دنیای بزرگ بازی، علت اصلی تاخیر دوباره در انتشار Cyberpunk 2077

اکنون که این نامه نوشته می‌شود، کار محتوا و گیم پلی بازی سایبرپانک 2077 به اتمام رسیده است. کات سین‌ها، مهارت و آیتم‌ها و تمام ماجراجویی‌های شهر Night City آماده هستند. اما به دلیل پیچیدگی سیستم‌ها و فراوانی محتوا، ما باید مکانیک‌های بازی را متعادل کنیم و تعداد انبوهی از باگ‌ها را رفع کنیم. این بازی دنیای بسیار بزرگی دارد و یک دنیای بزرگ به معنی انبوهی از اشیا است که برای قرارگیری همه چیز در جای درست، زمان زیادی از ما می‌گیرد. این هفته خبرنگاران سراسر دنیا شروع به تجربه مستقل این بازی می‌کنند. ما مشتاقیم که از نظرهای آنها استفاده کنیم و واکنش‌های شما را بعد از انتشار بررسی‌های اولیه توسط خبرنگاران مشاهده کنیم. امیدواریم این اتفاق باعث شود شما تا ماه نوامبر که بازی منتشر می‌شود همچنان مشتاق بمانید.

عنوان سایبرپانک 2077 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و Google Stadia منتشر خواهد شد. همچنین استودیو سی‌دی پراجکت رد این بازی را برای کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز تائید کرده است.

بیشتر بخوانید: سایبرپانک 2077 دارای 75 داستان خیابانی در دل شهر Night City است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا