بازی هافناوریکسب و کار

ویدئوی صحنه آهسته‌ای که نحوه خروج آب از اپل واچ را نمایش می‌دهد (تماشا کنید)

باوجود آنکه شرکت‌ها برخی از محصولات خود را مقاوم در برابر آب می‌سازند، کاربران همواره از خراب شدن آنها تحت تأثیر آب نگرانند. در این مطلب قصد داریم ویدئویی را با شما به اشتراک بگذاریم و در آن نحوه خروج آب از اپل واچ را نمایش دهیم. با ما همراه باشید.

اپل واچ‌های سری 1 اپل در برابر آب مقاوم بودند اما نباید با آنها به زیر آب می‌رفتید. اما از نسل دو به بعد این ساعت‌ها برای شنا نیز در استخر و اقیانوس نیز طراحی شدند. اما در زمان غواصی و اسکی روی آب و یا هر فعالیت دیگری که سرعت بالایی دارد، بهتر است از اپل واچ استفاده نکنید، چرا که آب می‌تواند به داخل دستگاه نفوذ کند. باوجود آنکه آن از اپل واچ‌های سری 2 تا 5 نمی‌توان در عمق آب فرو رفت، این روند ممکن است در سری 6 تغییر کند و اپل واچ 6 مقاومت بهتری در برابر آب داشته باشد. در حال حاضر سری 5 می‌تواند تا عمق 50 متری آب مقاومت نشان دهد.

نمایش نحوه خروج آب از اپل واچ در یک ویدئوی صحنه آهسته

احتمالا تا به حال حداقل یک بار کانال The Slow Mo Guys در یوتیوب را به طور اتفاقی دیده‌اید. در این کانال Gavin Free و Daniel Gruchy با ضبط ویدئوهای صحنه آهسته علم و تکنولوژی را برای بینندگان خود توضیح می‌دهند. در این ویدئو، آنها نشان می‌دهند که اپل واچ چگونه با خروج آب از مدار داخلی دستگاه محافظت می‌کند.

همانطور که در ویدئو توضیح داده می‌شود، اپل واچ (سری 2 به بعد) پس از آنکه در معرض آب قرار می‌گیرد، حالت Water Lock فعال می‌شود و دیگر امکان کار کردن با آن وجود نخواهد داشت. این کار از هرگونه تعامل تصادفی با ساعت جلوگیری کرده و به دستگاه اجازه می‌دهد تا آپ نفوذ کرده را توسط بلندگو خارج کند. حتی اگر می‌دانید که قصد دارید وارد آب شوید، می‌توانید این قابلیت را پیش از آن فعال کنید. در نظر داشته باشید که Water Lock باعث افزایش مقاومت دستگاه در برابر آب نمی‌شود.

برای خاموش کردن حالت Water Lock و بیرون ریختن آب از ساعت، تنها کافیست که پیچ تنظیم ساعت را بچرخانیدو در نرخ 2000 فریم بر ثانیه شما می‌توانید ببینید که اسپیکر چگونه قطره‌های آب را به بیرون هدایت می‌کند. برخی از قطرات توسط بلندگو گیر می‌کنند و دوباره به ساعت باز می‌گردند. بنابراین اپل واچ این عملیات را برای مدت کوتاهی متوقف کرده و به آنها اجازه می‌دهند تا دوباره جمع شوند، سپس این عملیات لرزشی برای بیرون راندن آب از سر گرفته می‌شود. چرخه مذکور 10 بار تکرار می‌شود.

اپل واچ سری 6 با امکانات بهتر در راه است

انتظار می‌رود که Apple Watch Series 6 با برنامه نظارت بر خواب و سنجش میزان اشباع اکسیژن خون راهی بازار شود. اپل همواره سعی می‌کند تا با بهبود قابلیت‌های مبتنی بر سلامت ساعت‌های هوشمند خود، مانند هشدار افتادن و موارد دیگر، افراد مسن‌تر را نیز جذب گجت دیجیتال جذاب و گرانقیمت خود کند. بهبود قابلیت ضدآب بودن این دستگاه نیز قدم مثبتی در جهت رضایت کاربرانی است در زمان ورزش به خصوص شنا و غواصی از آن استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا