فناوری

ایرفون FlipBuds Pro شیائومی با پشتیبانی از NFC و Bluetooth 5.2 معرفی شد

شیائومی از جدیدترین نسل از هدفون‌های تماما وایرلس خود با عنوان فلیپ بادز پرو رونمایی کرده است. ایرفون FlipBuds Pro اولین هدفون ساخت شیائومی است که به فناوری حذف نویز واقعی مجهز شده و از یک درایور 11 میلی متری برخوردار است. شیائومی در این محصول از تراشه صوتی پرچمدار کوالکام استفاده کرده که باعث شده نظرمان بیشتر نسبت به این محصول جلب شود.

معرفی ایرفون FlipBuds Pro شیائومی

قابلیت حذف نویز اکتیو یا ANC ایرفون فلیپ بادز پرو قادر است نویزهای اطراف را تا 40 دسی‌بل کاهش دهد. شیائومی این مقدار نویز را با سر و صدای موجود در محیط یک کتابخانه مقایسه کرده که نشان می‌دهد تا چه اندازه نویزها حذف می‌شوند. ایرفون FlipBuds Pro دارای سه میکروفون است. یک میکروفون وظیفه دریافت صدا را در زمان مکالمه دارد، در حالیکه میکروفون دوم نویزهای خارجی را دریافت و پاکسازی می‌کند، میکروفون سوم نیز برای اطمینان از اینکه صدای کاربر تصادفا صامت نشده تعبیه شده است. این قابلیت‌ها تمام توسط تراشه بلوتوث QCC5151 فعال می‌شود. این تراشه صداهای محیط اطراف را شنیده و آنها را فیلتر می‌کند. بنابراین صداهایی مانند صدای باد، تاثیر منفی در زمان تجربه شنیداری از ایرفون نمی‌گذارد.

اتصال این ایرفون به دستگاه‌های مختلف از طریق بلوتوث نسخه 5.2 صورت می‌گیرد. به لطف پشتیبانی تراشه ایرفون از این رابط اتصال، FlipBuds Pro با کدک صوتی aptX Adaptive Dynamic نیز سازگاری دارد. همچنین FlipBuds Pro به ویژگی Low-Latency برای کاهش زمان تاخیر مجهز است که می‌توانید از آن بر روی تعدادی از گوشی‌های هوشمند شیائومی که شامل مدل‌های Mi Mix Fold، سری می 11، سری می 10، سری ردمی کا 40، ردمی کا 30 و ردمی نوت 9 پرو می‌شود استفاده کنید.

ظرفیت باتری ایرفون جدید شیائومی در وب سایت این کمپانی درج نشده اما سازنده عمر باتری 7 ساعته را با یک بار شارژ که در حالت NFC به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند و 28 ساعت زمان پخش کلی نوید داده است. قاب نگهدارنده این ایرفون مجهز به پورت شارژ USB-C است اما از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند. این ایرفون اکنون از طریق سایت شیائومی در رنگ مشکی با قیمت 125 دلار به فروش می‌رسد.

ایرباد هواوی FreeBuds 4i به زودی در ایران؛ ظاهر لوکس با قیمت مناسب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا