بازی هافناوریکسب و کار

اول شخص های سونی برای کامپیوتر – اتفاقی شیرین در دنیای بازی با سودآوری بالا

اول شخص های سونی برای کامپیوتر ممکن است اتفاق خوبی برای گیمرهای کامپیوتر باشد. سونی در گزارش سال 2020 شرکت خود گفته است که قصد دارد در آینده بازی‌های اول شخص بیشتر برای کامپیوتر عرضه کند.

ما می‌خواهیم عناوین اول شخص خود را برای پلتفرم کامپیوتر گسترش دهیم، این کار باعث سودآوری و رشد بیشتر شرکت خواهد شد. این تصمیم و ورود بازی‌های بیشتر برای کامپیوتر توسط سونی به عنوان یک نکته کلیدی و استراتژیک در جهت آینده و رشد بخش خدمات و شبکه این شرکت است.

دلید این تغییر تا حدی در گزارش آورده شده است: انتظار می‌رود که رقابت از طریق بازی‌های رایانه‌ای آنلاین و بازیکنان سایر صنایع تشدید شود. به طور خلاصه، سونی می‌خواهد بازی‌های اول شخص را برای کامپیوتر عرضه کند تا بخش خاصی از مخاطبان برای خرید این بازی‌ها حضور پیدا کنند و جزئی از مشتریان شرکت شوند.

این بیانیه در پی انتشار بازی‌های Death Stranding و Horizon Zero Dawn در کامپیوتر منتشر شد. هر دو عنوان انحصاری PS4 بودند که خیلی زود از برای کامپیوتر نیز عرضه شدند و طبق گفته‌های قبلی سونی احتمالاً این اتفاق قرار است بیشتر بیافتد: با کمی تأخیر انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

هیچ کدام از عناوین اول شخص انحصاری PS5 تا به امروز برای کامپیوتر اعلام نشده است، با این حال چندین انحصاری سوم شخص این کنسول برای کامپیوتر معرفی شده‌اند. مایکروسافت هر عنوان اول شخص و سوم شخص Xbox Series X را برای کامپیوتر نیز عرضه خواهد کرد.

به نظر شما اول شخص های سونی برای کامپیوتر چه تأثیری بر بخش گیم این شرکت خواهد گذاشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین لاین آپ به نام PS5 رقم می خورد – سونی عرضه بدون تعویق را تائید کرد

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: اولین ویدئوی تبلیغاتی پلی استیشن 5 سونی لو رفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا