فناوری

معرفی مادربرد Colorful iGame Z690D5 Ultra – زیبایی در کنار کارایی

شرکت فناوری Colorful، مادربرد iGame Z690D5 Ultra گیمینگ خود را برای پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core معرفی کرده است. این مادربرد به گونه‌ای طراحی شده است که نیازهای گیمرها و سازندگان محتوا برای ساخت یک کامپیوتر شخصی با کارایی بالا همراه با آخرین فناوری‌های موجود را برآورده کند.

اهمیت به جزییات در طراحی ظاهری

مادربرد iGame Z690D5 Ultra دارای هیت سینک‌های آلومینیومی موج دار نقره‌ای بزرگ و اکسترود شده همراه با برد PCB سفید رنگی است که شکل و فرم هماهنگی به آن بخشیده است. البته هدرهای مادربرد، اسلات‌های DIMM و آی‌سی‌ها به رنگ مشکی هستند که کنتراست زیبایی را با رنگ‌های سفید و نقره‌ای به وجود آورده است. این مادربرد دارای دو اسلات PCIe 4.0 x16 برای کارت‌های گرافیکی پیشرفته و SSD‌های پرسرعت AIC NVMe است. این مادربرد همچنین دارای سه اسلات M.2 PCIe Gen4 x4 با هیت سینک‌های بزرگ شده با عملکرد بالا برای درایوهای SSD Gen4 NVMe است.

مادربرد Colorful iGame Z690D5 Ultra دارای هیت سینک‌های نقره‌ای اکسترود شده بزرگی برای خنک نگه داشتن VRM و MOSFET‌ها به صورت غیرفعال و بدون نیاز به فن است. وجود اکستروژن در طراحی آن، سطح بیشتری را برای اتلاف گرما ایجاد می‌کند و آن را برای خنک کردن کارآمدتر می‌کند. علاوه بر این، طراحی موجی شکل و نقره‌ای رنگ آن، جزئیات پیچیده و چشم نوازی را ارائه می‌دهد و این مادربرد را به یکی از خاص‌ترین مادربردهای موجود امروزی تبدیل می‌کند. این موضوع برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوایی که به ساخت کامپیوترهای شخصی زیبا و خاص علاقه دارند می‌تواند بسیار جذاب باشد.

مادربرد Colorful iGame Z690D5 Ultra نه تنها از حافظه DDR5 پشتیبانی می‌کند، بلکه از دو اسلات PCIe 4.0 x16 (x8 + x8) برای کارت‌های گرافیکی با کارایی بالا و سه اسلات PCIe 4 x4 M.2 برای حافظه‌های SSD با کارایی بالا NVMe بهره می‌برد. قرار این مادربرد در طول ماه جاری و با قیمت پایه 289 دلار وارد بازار شود.

مطالب مرتبط:

  • کالرفول از کارت گرافیک های RTX 3090 Ti اختصاصی خود رونمایی کرد
  • آخرین مشخصات منتشر شده از گرافیک انویدیا GeForce RTX 3090 Ti
  • لپ تاپ گیمینگ X15-AT کالرفول با گرافیک RTX 3060 انویدیا معرفی شد
  • گرافیک iGame RTX 3070 LHR Bilibili Edition کالرفول – مدل مرجع در کالبدی جدید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا