فناوری

نمایشگر گیمینگ منحنی جدید MSI با پنل Mini LED و DisplayHDR 1000 معرفی شد

روز گذشته نمایشگر گیمینگ منحنی جدید MSI به عنوان اولین نمایشگر منحنی که به پنل Mini LED با فناوری کوانتوم دات مجهز است معرفی شد. این نمایشگر از مشخصات لازم جهت دریافت گواهی DisplayHDR 1000 برخوردار می‌باشد. MSI با این نمایشگر نوید کیفیت تصویر بالا را با یک انحنای قابل توجه به کاربر می‌دهد و همچنین سازنده تایوانی عملکرد نمایشگر جدید خود را در گیمینگ در حد پنل‌های LCD معرفی کرده است. نمایشگر MEG Artymis 341 Mini LED از یک پنل 34 اینچی ساخت کمپانی AU Optronics برخوردار شده از تکنولوژی نمایشگر AmLED بهره می‌برد.

معرفی MEG Artymis 341 Mini LED – نمایشگر گیمینگ منحنی جدید MSI

ترکیب این پنل با فناوری Quantum Dot و بک لایت کاملا تیره FALD که بر پایه Mini LEDها طراحی شده باعث می‌شود این نمایشگر از کنتراست بسیار بالایی برخوردار باشد و همچنین روشنایی قابل توجهی داشته باشد. با بهینه‌سازی هایی که به لطف فناوری کوانتوم دات به دست آمده، MEG Artymis 341  در نمایش رنگ ها بسیار با دقت عمل می‌کند. پس کنتراست بالا و تولید رنگ‌های دقیق و طبیعی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگر جدید MSI هستند.

معرفی MEG Artymis 341 Mini LED - نمایشگر گیمینگ منحنی جدید MSI

در بخش مشخصات فنی، رزولوشن نمایشگر MEG Artymis 341  برابر با 3440 * 1440 پیکسل می‌باشد. زمان پاسخگویی پنل این نمایشگر  برابر با 1 میلی ثانیه GTG می‌باشد و رفرش ریت آن نیز به حداکثر 165 هرتز در حالت نیتیو می‌رسد. میزان انحنای این پنل 800R می‌باشد. با توجه به برخورداری از پیش نیازهای DisplayHDR 1000، این مانیتور دست کم از فناوری HDR10 به منظور تولید محتوا با بازه داینمیکی بسیار گسترده بهره می‌برد. همچنین این باعث می‌شود که پیک روشنایی پنل این نمایشگر به دست کم 1000 نیت در حالت HDR برسد.

پنل 55 اینچی OLED

با این مشخصات فنی، MEG Artymis 341  یکی از نمایشگرهای پرچمدار MSI محسوب می‌شود که کیفیت تصویر خیره کننده‌ای را با رفرش‌ریت قابل توجه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر از قابلیت‌های جانبی مانند پورت USB، کانکتورهای صدا، OSD پیشرفته و KVM داخلی نیز برخوردار است. علاوه بر نمایشگر منحنی Mini LED، شرکت MSI در حال آماده سازی نمایشگری دیگر با پنل 55 اینچی OLED برای گیمرها می‌باشد تا نیاز گیمرها به کیفیت تصویر بالا، کارایی و ابعاد وسیع را برآورده کند. قیمت این محصول هنوز مشخص نیست اما در سال 2022 راهی بازار خواهد شد.

  • پنل نمایشگر 85 اینچی AUO با کیفیت 4K معرفی شد – نمایی به وسعت آسمان
  • مانیتور گیمینگ Odyssey G5 S32AG52 سامسونگ – پنل 32 اینچی WQHD

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا