فناوری

راک استار اسکرین شات‌هایی از GTA: The Trilogy Definitive Edition را منتشر کرد

استودیو معظم راک استار به زودی و در روز پنجشنبه همین هفته، 11 نوامبر عنوان GTA: The Trilogy Definitive Edition را منتشر خواهد کرد و مطمئنا گیمرهای زیادی منتظرند تا پس از سال‌های طولانی، باری دیگر با این سه گانه خاطره انگیز، این بار با کیفیت گرافیکی به مراتب بالاتر تجدید دیدار کنند. اگر چه پیش از این راک استار اسکرین شات‌هایی از نسخه PC و کنسول‌های نسل جدید این عنوان را منتشر کرده، اما اکنون این کمپانی شش تصویر جدید از محیط نسخه نینتندو سوئیچ این بازی به اشتراک گذاشته است.

شاید نیازی به عنوان کردن این موضوع نباشد اما با نگاهی هر چند سطحی به اسکرین شات‌های جدید می‌توانیم متوجه تفاوت محسوسی بین نسخه نینتندو با نسخه PC و کنسول این بازی باشیم به طوری که نسخه نینتندو سوئیچ از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیست و این مطمئنا نمی‌تواند خبر خوبی برای کاربران این کنسول باشد. با این حال فرصت این را دارند که GTA: The Trilogy Definitive Edition را تجربه کنند. لازم است یادآور شویم این بازی برای اندروید و iOS نیز در نیمه نخست سال 2022 منتشر خواهد شد. از ویژگی‌های مهم نسخه نینتندو سوئیچ این عنوان باید به پشتیبانی از هدفگیری Gyro و همچنین زوم دوربین با لمس نمایشگر و انتخاب های منو اشاره کرد.

این سه گانه تشکیل شده است از عناوین Grand Theft Auto III، Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas. سه مورد از بهترین بازی‌های جهان باز که تاکنون صنعت گیم به خود دیده است. این مجموعه در حال حاضر به صورت پیش فروش در دسترس کاربران قرار گرفته و از سه روز دیگر کاربران می‌توانند به محتوای این عنوان دسترسی داشته باشند.  

  • 7 عنوان انحصاری بزرگ PS4 و PS5 سال آینده برای PC منتشر می‌شوند
  • لیست بازی های متاثر از مشکل DRM پردازنده های نسل دوازدهم اینتل منتشر شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا