بازی هافناوریکسب و کار

کنترلر پیشرفته Killer E3000 برای حرفه ای ها و گیمرها معرفی شد

کنترلرهای شبکه ای، چه در زمینه بدون سیم و چه در حوزه مدل های سیمی، از تحول سخت افزاری در سالهای اخیر بی نصیب نمانده و همانند دیگر حوزه های IT پیشرفت هایی را به نمایش گذاشته اند. شرکت Rivet Networks به تازگی اعلام کرده است که با کنترلر جدید و پیشرفته خود به سراغ سال 2019 خواهد رفت.

شرکت Rivet Networks کنترلر جدید و مدرن Killer E3000 را در حالی معرفی کرده است که این محصول برای مادربرد، لپ تاپ، مینی کامپیوتر و انواع سیستم های کامپیوتری جدید، یک نیاز گیمینگ و البته حرفه ای است. Killer E3000 کنترلری است که می تواند از شبکه 2.5 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی کرده و به تازگی نیز در محصولاتی از شرکت های Alienware و ACER نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

این محصول با تکنولوژی جدید Advanced Stream Detect همراه است؛ این تکنولوژی می تواند ترافیک شبکه مهم مانند بازی های آنلاین، استریم ویدیو و … به صورت هوشمند شناسایی کرده و برای آنها الویت بندی درست کند. Killer E3000 می تواند به صورت دستی و یا هوشمند، ترافیک را طبقه بندی کرده و بیشترین پهنای باند را در اختیار ترافیک های مهم قرار دهد.

کنترلر Killer E3000

کنترلر شبکه ای بدون سیم Killer Wireless AC 1550 نیز که به تازگی معرفی شده است، در کنار Killer E3000 با خود فناوری Killer Control Center 2.0 را نیز به ارمغان آورده اند. از جمله دیگر ویژگی های این 2 کنترلر GameFast و Intelligence Engine است. به گفته سازنده، GameFast به طور اتوماتیک با کنترل فرآینده های مرتبط با بازی که تکراری بوده و یا موقتا غیر فعال هستند، می تواند تا 10 درصد به خالی کردن پردازش های اضافی در CPU و بار رم تا 20 درصد کمک نماید. Killer E3000 سازگار با DoubleShot Pro بوده و این فناوری سریعترین سرورها و راه های ارتباط با شبکه را برای گیمرها فراهم می سازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا