بازی هافناوریکسب و کار

بازار سیاه و فرصتی برای ثروت اندوزی هکرها با هک اکانت های بازی فورت نایت

دارک وب یا به عبارت دیگر وب تاریک به عنوان یک شبکه عظیم و مرموز مملو از اطلاعات میلیون‌ها کاربر از جمله اطلاعات شخصی و شماره حساب‌ها و رموز ورود است که دائما معامله می‌شوند. در مورد آخرین گزینه یعنی اطلاعات برای ورود به حساب‌ها صرفا شامل حساب‌های بانکی نمی‌شود و این روزها بازار هک حساب‌های بازی‌های ویدئویی نیز بسیار داغ است به طوری که در طول یک سال بالغ بر یک میلیارد دلار در این بخش پولسازی شده است که بخش عمده آن مربوط به هک اکانت های بازی فورت نایت بوده است.

طبق گزارشی که موسسه امنیتی Night Lion Security با عنوان The Fortnite Underground Cybercrime Economy منتشر کرده، حاکی از این دارد که هکرها در حال استفاده از ابزار خودکار برای هک حساب‌های فورت نایت هستند که در هر ثانیه می‌توانند 500 اکانت را هک کنند و جالب است که بسیاری از طرفداران این بازی هنوز اطلاعاتی را که در گذشته از بازی فاش شده استفاده می‌کنند و با وجود هشدارها اقدام به تغییر رمز کاربری حساب خود نکرده اند و اکثرا از یک رمز عبور یکسان برای سرویس‌ها و حساب‌های مختلف خود استفاده می‌کنند.

هک اکانت های بازی فورت نایت – بتل رویال محبوب هکرها

طبق گفته Vinny Troia، رئیس موسسه امنیتی Night Lion Security، برخی از حساب‌های کاربری در بازی فورت نایت دارای اسکین های ارزشمندی هستند که اینگونه اکانت‌ها با قیمتی بین 200 تا 250 دلار به فروش می‌رسند اما حساب‌های بسیار ارزشمندتری وجود دارند که با قیمت‌های چند هزار دلاری معامله می‌شوند. تقاضا برای برخی از حساب‌ها به قدری زیاد است که هکرها توانایی پاسخگویی به این درخواست‌ها نیستند. در مواقعی هکرها اینگونه حساب‌ها را مجددا به افرادی که می‌خواهند با آن مشغول بازی شوند به فروش می‌رسانند. عمده دلیل این کار از سوی عده کثیری از گیمرها این است که نمی‌خواهند ساعات زیادی را برای به دست آوردن یک آیتم تلاش کنند.

اپیک گیمز، استودیوی سازنده عنوان فورت نایت صریحا اعلام کرده فروش اکانت‌های فورت نایت بر خلاف قوانین است و کمپانی تلاش می‌کند که حساب‌ها را به صاحب اصلیشان بازگرداند. اپیک از راهکارهای محافظتی مانند سابقه IP، ماشین یادگیری و فناوری‌های اختصاصی برای مسدودسازی حساب‌های هک شده استفاده می‌کند اما هکرها موفق شده اند با راهکارهایی تمام این سیستم‌ها را پشت سر بگذارند. یکی از هکرها گفته است که ماهانه 10 هزار دلار برای سرویس های گردشی پروکسی هزینه می‌کند. این هزینه به نظر زیاد است اما باید در نظر گرفت این گروه هکرها به طور میانگین در هفته 25 هزار دلار از همین راه درآمد کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین آپدیت فورت نایت کاربران آیفون و آیپد را نادیده خواهد گرفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا