بازی هافناوریکسب و کار

برنامه اورکلاک هوشمند NVIDIA Scanner در کارت گرافیک های GTX 1000!

کمپانی انویدیا به همراه معرفی کارت گرافیک های GeForce RTX 20 یک قابلیت جالب توجه با نام OC Scanner را معرفی کرد. این فناوری، یک برنامه ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار، به منظور اورکلاک حرفه ای کارت گرافیک ها است که شرکت های سازنده کارت گرافیک از جمله EVGA، Gigabyte و MSI به عنوان اولین برندها، همکاری خود با انویدیا را آغاز کرده و یک برنامه سفارشی از OC Scanner را برای کارت گرافیک های خود طراحی کردند.

این برنامه ویژه معماری Turing بوده و حالا با خبر شده ایم که انویدیا برنامه اسکنر اورکلاک خود را برای معماری Pascal نیز آماده کرده و به عنوان اولین برنامه Custom، برنامه شرکت ام اس آی با نام MSI Afterburner معرفی شده است. MSI Afterburner در کریسمس کاربران را سورپرایز کرده و در آپدیت جدید خود، پشتیبانی از OC Scanner را به کارت گرافیک های GTX 1000 آورده است که برای اولین بار توسط MSI تهیه شده است.

لبته، این نسخه به روز شده از MSI Afterburner، دارای ویژگی های بسیار زیادی است؛ برخی از افزونه ها، منحنی VF، پشتیبانی از پردازنده های AMD و … جزو دیگر تغییراتی است که MSI در این برنامه تزریق کرده است. برای اطلاع از شیوه عملکرد OC Scanner، به لینک مراجعه نمایید. کاربرانی که از کارت گرافیک های MSI Pascal بهره می برند، می توانند با دریافت نسخه جدید این برنامه، از ویژگی های اورکلاک هوشمند و حرفه ای بهره مند شوند.

کاش کمی زودتر شاهد معرفی چنین برنامه ای برای کارت گرافیک های GTX 1000 بودیم…!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا