بازی هافناوریکسب و کار

کنسول PlayStation 5 با فرکانس 240 هرتز در 4K

با وجود ارائه کیت توسعه کنسول بازی Xbox Scarlett با نام آناکوندا (Anaconda) به سازندگان بازی، احتمال معرفی کنسول های نسل 9 در سال 2019 بسیار بالا گرفته است. تا کنون برخی از مشخصات فنی از کنسول های Xbox را برای شما عزیزان منتشر کردیم؛ حالا شاهد ارائه برخی از جزئیات کنسول بازی PlayStation 5 هستیم.

کنسول بازی پلی استیشن 5، از سخت افزارهای سفارشی و نیمه سفارشی AMD بهره خواهد برد؛ کنسول بازی نسل 9 ایکس باکس، نشان می دهد که احتمالا با یک SOC روبرو هستیم که به صورت ترکیبی دارای GPU و CPU است؛ اما در زمینه اطلاعاتی که از سوی کنسول بازی پلی استیشن 5 منتشر شده است، این احتمال وجود دارد که این محصول از یک کارت گرافیک و CPU جدا از هم استفاده نماید.

کنسول بازی PlayStation 5 از فرکانس 240 هرتز در 4K پشتیبانی می کند؛ یعنی در حالی که شما در حال بازی 4K با این کنسول هستید، می توانید به فرکانس خیره کننده 240 هرتز دست یابید. این در حالی است که دیگر خبری از یک کیت و یا کنسول مجزا برای بازی های واقعیت مجازی نیست.

کنسول پلی استیشن 5، می تواند یک PlayStation VR هم باشد. به واقع یک کنسول به تنهایی از پس واقعیت مجازی هم برخواهد آمد. همچنین اطلاعات جدید تاکید بر استفاده از یک درایو ODD دارند که احتمالا همچنان از فرمت Blu-Ray پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود که این کنسول بازی با قیمتی در رنج 500 دلار به فروش برسد. آیا در حال حاضر خرید کنسول بازی PS4 کار درستی است؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا