بازی هافناوریکسب و کار

درز تصویر جدید از موتو جی 7 موتورولا

شرکت موتورولا علاوه بر معرفی سری گوشی های هوشمند پرچمدار Moto Z، سری Moto G را به عنوان میان رده هایی کارآمد معرفی و عرضه می کند. در حالی که انتظار می رفت سال 2018 شرکت موتورولا Moto G7 را معرفی کند، اما به قطع یقین چینی ها رونمایی را در سال 2019 انجام می دهند.

تا به حال شایعات مختلفی پیرامون Moto G7 منتشر شد که هر یک جزئیاتی از این دیوایس را آشکار کرده است. به تازگی تصاویری از قاب محافظ شفاف Moto G7 منتشر شده که طراحی آن را فاش می کند. این طور پیداست، موتورولا می خواهد صفحه نمایش ناچ در کنار دوربین دوگانه افقی را برای Moto G7 در نظر گیرد.Moto G7

در مقایسه با نسل پیشین می توان این طراحی را کاملا متفاوت و جدید دانست. از این رو پیش بینی می شود استقبال بیشتری در فروش داشته باشد.

باتوجه به تصاویر، Moto G7 دارای سنسور اثرانگشتی در قسمت عقب است و از ویژگی های ظاهری باید به پورت USB-C، جک 3.5 میلمیتری هدفون، میکروفون و کلیدهای جانبی اشاره کرد. البته چنین ویژگی هایی در هر گوشی هوشمند امروزی قابل دریافت بوده و تنها موتو جی 7 چنین ویژگی را دربرنمی گیرد.

لنوو در سال 2014 برند موتورولا را برای گسترش بخش گوشی هوشمند خود از گوگل خریداری می کند. فعالیت موتورولا در چند سال گذشته چشمگیر بوده و توانسته فروش مطلوبی در مقایسه با زمان تصاحب آن توسط گوگل داشته باشد. خانواده گوشی های هوشمند Moto G7 در چهار مدل استاندارد، پاور، پلی و پلاس معرفی خواهد شد.

هر یک مشخصات مختلفی داشته و در بحث طراحی احتمالا مشابه یکدیگر هستند. برای مثال مدل پاور دارای باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپری خواهد بود و باقی مدل ها نیز چنین قابلیت هایی را در برمی گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا