بازی هافناوریکسب و کار

دوربین وان پلاس نورد همراه با OIS و سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود

بعد از مدت زمان طولانی بلاخره شاهد خارج شدن وان پلاس از تک برند بودن هستیم و بلاخره این کمپانی قرار است به غیر از محصولات سری یک تا هشت خود، دستگاه جدیدی با نام OnePlus Nord را وارد بازار کند. دوربین وان پلاس نورد در کنار دیگر مشخصات کلیدی این دستگاه تا به الان تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی مشخص شده است و باید دید که وان پلاس چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت.

منظور از واکنش بدین منظور است که شاید تمام مشخصات لو رفته یک برنامه ریزی از سوی کمپانی وان پلاس برای غافلگیر کردن تمام کاربران خود بوده باشد و مشخصات اصلی این دستگاه مورد دیگری باشد. اما تا به اینجای کار مشخص شده است که باید در روز 31 تیر ماه منتظر یک دستگاه میانرده از سمت وان پلاس باشیم.

مشخصات دوربین وان پلاس نورد

طبق آخرین گزارشی که از طریق مصاحبه با پایه گذار این کمپانی Carl Pei شد مشخص شد که OnePlus Nord با چهار دوربین در پشت دستگاه وارد بازار خواهد شد. دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود که وان پلاس آن را با OIS برای ثبت تصاویر بهتر و بدور از لرزش همراه کرده است. در کنار این سنسور، یک دوربین الترا واید با سنسور 8 مگاپیکسل، یک دوربین 5 مگاپیکسل برای عکاسی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی برای ثبت عمق تصاویر و کمک به ثبت تصاویر پرتره همگی تشکیل دهندگان دوربین پشت دستگاه هستند.

وان پلاس نورد

اما اگر بخواهیم درمورد دوربین جلوی دستگاه صحبت کنیم باید درمورد دو سنسور صبحت شود! دوربین سلفی این دستگاه به شکل برشی قرص مانند، میزبان دو دوربین سلفی دستگاه خواهد بود. یکی از این دوربین‌ها سنسوری 32 و دیگری سنسوری 8 مگاپیکسلی خواهد داشت.

دوربین وان پلاس نورد تنها بخش فاش شده این دستگاه نیست و خوشبختانه این دستگاه نیز همانند دو گوشی پرچمدار سال 2020 کمپانی وان پلاس از شبکه مخابراتی 5G پشتیبانی می‌کند و دلیل آن، استفاده از پردازنده اسنپدراگون 765G است. در کنار این موضوع 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند. قیمت این دستگاه درحال حاضر 445 یورو یا همان 500 دلار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: لو رفتن مشخصات، زمان معرفی و قیمت وان پلاس Z پیش از رونمایی!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا