بازی هافناوریکسب و کار

شایعات جنجالی روزهای اخیر در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare 4

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 در شبکه های اجتماعی دست به دست شده بود؛ Call of Duty: Modern Warfare 4 به واقع نسخه چهارم از سری بازی های Call of Duty: Modern Warfare 4 به حساب می آید که البته برخی معتقد بودند که شاید نسخه ای ریمستر از یکی از عناوین این بازی است؛ چرا که پیش از این هم شایعاتی در دی ماه سال جاری از احتمال ساخت این بازی منتشر شده بود.

ندای وظیفه یا کال آف دیوتی یک سری بازی‌های کامپیوتری تیراندازی اول شخص است. اولین نسخه این بازی فقط برای کامپیوترهای شخصی بود که بعدها نسخه‌های کنسول نیز عرضه شد.شایعه ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 بر اساس یک تصویر بود که پوستر این بازی را نمایش می داد؛ حتی فونت و نوع نوشته نیز به سری بازی های COD نزدیک بود.

بسیاری از طرفداران این بازی امیدوار بودند که تصویر فوق به بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 مربوط بوده و این یک واقعیت، و نه شایعه باشد؛ اما متاسفانه باید بگوییم این تصویر و اخبار احتمالی آن شایعه ای بیش نبوده و توسعه دهندگان آن از جمله اکتیویژن، برنامه ای برای این نسخه نداشته و حتی در حد شایعه هم اشتباه بوده است.

بازی  Call of Duty: Modern Warfare 4

حتی کیفیت پایین چاپ تصویر بر روی کاغذ هم حاکی از شیطنت احتمالی برخی کاربران داشته و یا رسانه ای که می خواسته با این شیوه نام خود را بر سر زبان ها بیندازد، ترتیب چنین شایعه ای را داده است. به هر حال هیچ خبری از ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 نبوده و نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا