فناوری

عرضه نسخه نسل هشتمی بازی Hogwarts Legacy به تاخیر افتاد

استودیو «آوالانچ سافتور» (Avalanche Software) اعلام کرد نسخه‌های نسل هشتمی بازی Hogwarts Legacy در تاریخ دیگری منتشر می‌شوند.

تیم توسعه‌دهنده بازی «میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy) در صفحه توییتر بازی خبر تازه‌ای را منتشر کردند. آن‌ها اعلام می‌کنند عرضه نسخه نسل هشتمی بازی Hogwarts Legacy برای یک ماه دیگر به تعویق می‌افتد. آن‌ها احساس می‌کنند زمان اضافی برای پولیش کردن این نسخه‌ها نیاز دارند. استودیو Avalanche Software اطلاعاتی در مورد وضعیت نسخه «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) بازی مذکور ارائه نکرده است.

بنابراین، نسخه‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) و «ایکس باکس وان» (Xbox One) بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 5 مه (15 اردیبهشت 1402) عرضه می‌شوند. متن توییتری استودیو «آوالانچ سافتور» در راستای به تاخیر افتادن نسخه‌های نسل هشتمی این بازی بدین شرح است:

تیم سخت تلاش می‌کند تا بهترین تجربه ممکن را در همه پلتفرم‌ها ارائه دهد و برای انجام این کار به زمان بیشتری نیاز داریم. از این رو، Hogwarts Legacy برای PS4 و Xbox One در تاریخ 5 مه 2023 عرضه خواهد شد.

تاخیر در عرضه نسخه نسل هشتمی Hogwarts Legacy

این احتمال وجود دارد عرضه نسخه «نینتندو سوئیچ» بازی Hogwarts Legacy نیز به روز دیگری موکول شود. نسخه Nintendo Switch بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 25 ژوئن (3 مرداد) منتشر می‌شود. شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) از همان ابتدا بازی Hogwarts Legacy را برای پلتفرم‌های نسل قدیم و نسل جدید معرفی کرد. اما استودیو Avalanche Software در دسامبر سال گذشته اعلام کرد نسخه‌های PS4 و Xbox One این بازی در زمان دیگری منتشر می‌شوند. آن‌ها همان موقع هم مطرح کردند به زمان زیادی برای توسعه نسخه‌های نسل هشتمی نیاز دارند.

تاخیر در عرضه نسخه نسل هشتمی Hogwarts Legacy

بسیاری از کاربران از استراتژی Warner Bros در راستای به تاخیر انداختن نسخه‌های نسل گذشته محصولات خود نگران هستند. در سال 2015، شرکت «برادران وارنر» عرضه نسخه‌های نسل هفتمی بازی‌های Dying Light و Mortal Kombat X را به تاخیر انداخت که در نهایت موجب کنسل‌شدن عرضه آنان برای کنسول‌های Xbox 360 و PS3 شد.

بازی Hogwarts Legacy ماه گذشته برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه شد. این بازی موفقیت‌های بی‌نظیری را برای Warner Bros به وجود آورد. این شرکت در گزارشی اعلام کرد بازی Hogwarts Legacy در دو هفته نخست به فروش بیش از 12 میلیون نسخه رسید.

  • رکورد شکنی مجدد بازی Hogwarts Legacy؛ تجربه 267 میلیون ساعتی گیمرها از این عنوان
  • استودیو آوالانچ سافتور قصد انتشار بسته‌ الحاقی برای Hogwarts Legacy را ندارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا