بازی هافناوریکسب و کار

مک‌بوک پرو 16 اینچی احتمالا از پردازنده‌های Coffee Lake استفاده خواهد کرد

تا به اینجا تنها خود نمایشگر و وضوح مربوط به مک‌بوک پرو 16 اینچی از مشخصات این مدل لیک شده‌اند. این جزئیات اشاره می‌کنند که ماشین جدید اپل وضوحی 3072×1920 خواهد داشت که وضوحی بالاتر از نمونه‌های 15 اینچی است. شایعات حول محور دستگاه جدید اپل شنیده می‌شوند و طبق جدیدترین آنها HIS Markit انتظار دارد که مدل جدید در ماه سپتامبر وارد مرحله تولید شده و البته جایگزین دستگاه‌های 15 اینچی شود. همچنین در آخر نیز به عرضه مدل جدید تا قبل از پایان سال اشاره شده.

هنوز مشخص نیست که آیا با ورود نسخه 16 اینچی مک‌ بوک پرو 15 اینچی کنار خواهد رفت یا خیر. با توجه به افراد حاضر در صنعت که شامل تولید کنندگان و تامین کنندگان پنل نمایشگر می‌شود، هیچ مدل جدیدی برای نسخه 15 اینچی از نوامبر بعدی تولید نخواهد شد. با توجه به سخنان تحلیلگر IHS یعنی Jeff Lin در هر ماه حدود 39000 مک بوک پرو 16 اینچی تولید خواهد شد و تولید انبوه از سپتامبر شروع می‌شود.

او حتی ادعا می‌کند که جدیدترین پردازنده هشت هسته‌ای Coffee Lake H که در بالاترین نسخه مک بوک پرو 15 اینچی نیز استفاده شده، در مدل جدید حضور خواهد داشت. اما ما احساس می‌کنیم در مدل پایه شاهد چیپ 6 هسته‌ای هستیم، مدلی که شایعه شده 3000 دلار قیمت خواهد داشت.

گزارش‌ها حاکی از حضور حاشیه‌های باریک برای نمایشگر است که یعنی بدون بزرگ‌تر شدن بدنه شاهد افزایش اندازه صفحه نمایش خواهیم بود. البته تحلیلگر دیگری نیز اعتقاد دارد که مک بوک پرو 16 اینچی تا قبل 2020 یا 2021 عرضه نمی‌شود.

تا به امروز که اینتل چیپ‌های 10 نانومتری Ice Lake را برای دسکتاپ معرفی نکرده و در بخش لپ تاپ نیز تنها شاهد نمونه‌های U و Y هستیم. بنابراین جای تعجب نیست که تحلیلگران به حضور پردازنده‌های Coffee Lake در نوت بوک جدید اپل رای داده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا