بازی هافناوریکسب و کار

نتایج Snapdragon 865 Plus در Geekbench – افزایش کارایی مناسب

حالا که Snapdragon 865 Plus به شکل رسمی معرفی شده، زمان زیادی طول نکشید که ما شاهد بنچمارک‌هایی از آن باشیم، اگر چه که قبل از معارفه رسمی یک تست AnTuTu افشا شده بود و در آن سیلیکون جدید عملکرد عالی داشت. نتایج Snapdragon 865 Plus در Geekbench نیز همین داستان را بازگو می‌کند و ظاهرا این سیستم روی چیپ درون اسمارت فون گیمینگ Lenovo Legion قرار داشته که در 22 جولای (1 مرداد) معرفی خواهد شد.

در تست جدید Geekbench مدل Snapdragon 865 Plus حاضر در Lenovo Legion در کنار 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 و سیستم عامل اندروید 10 قرار گرفته. Geekbench نشان می‌دهد که سیلیکون جدید از 8 هسته بهره می‌برد که مشخصا صحیح بوده زیرا این مدل تنها نسخه‌ای با فرکانس بالاتر CPU و GPU نسبت به Snapdragon 865 می‌باشد.

امتیاز تک هسته 4556 و چند هسته نیز 13438 لیست شده. این نتایج بسیار قابل احترام هستند اما در نظر داشته باشید که Geekbench یک آزمایش کوتاه است که نمی‌تواند پردازنده و گرافیک Snapdragon 865 Plus را تحت استرس قرار دهد. برای یادآوری هسته Kryo 585 Prime در فرکانس 3.10 گیگاهرتز فعالیت می‌کند که کمی بالاتر از 2.84 گیگاهرتز Snapdragon 865 می‌باشد. اگر Lenovo Legion از خنک کننده مناسبی برخوردار باشد Kryo 585 می‌تواند سرعت ذکر شده را برای مدت زمان بیشتری حفظ نماید.

ما خواهیم دید که این سیلیکون تا چه اندازه درون Lenovo Legion از نظر حرارتی و عملکردی قدرتمند عمل خواهد کرد و حتی اگر این دستگاه انتظارات کاربران را برآورده نکند، ROG Phone 3 نیز وجود خواهد داشت زیرا این اسمارت فون گیمینگ در همان روز یعنی 22 جولای (1 مرداد) رونمایی خواهد شد. در هر صورت با عرضه Snapdragon 865 Plus شاهد مقایسه‌های مختلفی بین این مدل و نسخه غیر Plus خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اسنپدارگون 865+ معرفی شد – کلاک اسپید پردازنده‌های موبایلی از مرز 3 گیگاهرتز رد شد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا