بازی هافناوریکسب و کار

هارددیسک های اکسترنال ASUS FX با فناوری Aura Sync و درگاه USB 3.1 راهی بازار شد

شرکت ایسوس در نهایت برای عرضه رسمی هارد دیسک های خارجی و قابل حمل خود آمده می شود؛ اولین گروه از هارددیسک های اکسترنال ایسوس با نام ASUS FX، چندی پیش رونمایی شده و حال برای عرضه در بازارهای جهانی آماده شده است. این محصول نخستین هارد دیسک با ویژگی Aura Sync RGB است که بر روی بدنه آن، از دیودهای LED RGB استفاده شده و بر روی میز کار شما، می تواند با دیگر سخت افزارهای سازگار با این ویژگی هماهنگ شود.

ASUS FX HDD موجود در ظرفیت های 1TB و 2TB از درگاه USB 3.1 Gen 1 بهره می برد. این درگاه می تواند به نهایت سرعت 5 گیگابیت در ثانیه برسد. همچنین امنیت داده ها با رمزگذاری AES 256 تضمین شده و رابط USB 3.1 Gen 1 نزدیک به 10 برابر سریعتر از رابط USB 2.0 است.

ASUS FX ها با یک برنامه اختصاصی عرضه می شوند که درون آن قابلیت های پشتیبان گیری نیز درج شده است. ASUS FX ها در دل خود از هارد دیسک های 2.5 اینچی استفاده می کنند که برند آنها هنوز مشخص نشده است. ایسوس ASUS FX را به درون آزمایشگاه های خود برده و اعلام کرده است که آنها را با آزمون های 7/24 مورد بررسی قرار داده است. این محصول برای طرفداران تیم ROG نیز انتخابی ایده آل و جذاب بوده و می تواند چیزی در حدود 16 میلیون رنگ را به نمایش درآورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا