فناوری

وان پلاس بند با نمایشگر رنگی و باتری با دوام رونمایی شد

وان پلاس بند (OnePlus Band) اولین محصول این شرکت چینی در دسته محصولات پوشیدنی است. این دستبند هوشمند اقتصادی دارای امکانی مانند سنسور ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، نمایشگر رنگی، باتری بادوام و حالت‌های ورزشی متنوع است. در ادامه نگاه دقیق‌تری خواهیم داشت به مشخصات این بند. با ما همراه باشید.

مشخصات وان پلاس بند

OnePlus Band دارای یک نمایشگر 1.7 اینچی AMOLED با امکان کنترل لمسی است. رزولوشن نمایشگر 126×294 پیکسل بوده و امکان شخصی سازی فراوانی برای آن در نظر گرفته شده است. این دستبند کلید فیزیکی برای تنظیمات ندارد، با این حال 37 واچ فیس برای آن وجود دارد که 5 عدد از آنها در دستگاه ذخیره شده است. امکان شخصی سازی واچ فیس‌ها برای برخی از آنها لحاظ شده است.

وان پلاس بند

این ردیاب به شدت سبک است و تنها 10.3 گرم وزن دارد. بند پلاستیکی آن 12.3 گرم است که روی هم وزن آن را به 22.6 گرم می‌رساند. سه رنگ برای این بند در نظر گرفته شده است، مشکی، سرمه‌ای و خاکستری نارنجی. اما OnePlus Band تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد شد و دو رنگ دیگر جداگانه قابل خریداری خواهند بود.

دستبند وان‌پلاس دارای 12 حالت ورزشی مختلف و یک حالت Free Training برای ورزش‌ها و فعالیت‌هایی است که در لیست حالت‌های ورزشی آن تعریف نشده‌اند. این بند دارای استاندارد 5ATM و IP68 بوده و می‌تواند از طریق بلوتوث 5.0 به هر دستگاه اندرویدی (اندروید مارشملو و بالاتر) متصل شود. این دستبند هم مانند محصولات برندهای دیگر با شارژر اختصاصی خود که از طریق دو پین به آن وصل می‌شود، قابل شارژر خواهد بود. برای وان‌پلاس بند امکاناتی مانند کنترل موزیک، تنظیم از راه دور دوربین گوشی و همگام سازی با Zen Mode در گوشی‌های وان‌پلاس در نظر گرفته شده است.

وان پلاس بند

وان‌پلاس اشاره‌ای به ظرفیت دقیق باتری این دستبند نکرده و تنها به ذکر دوام آن تا دو هفته بسنده کرده است. با این حال، در صورتیکه بخواهید از امکاناتی مانند سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) و یا ردیاب خواب و ضربان قلب استفاده کنید، باتری آن زمان کمتری دوام خواهد داشت. برنامه OnePlus Health که از طریق گوگل پلی استور قابل دانلود است، تمامی اطلاعات ثبت شده توسط این دستبند را به گوشی کاربران منتقل خواهد کرد.

OnePlus Band

قیمت OnePlus Band

اولین دستبند سلامت وان‌پلاس با قیمت 38 دلار در هند قابل خریداری است. البته در خرید اولیه قیمت آن 35 دلار خواهد بود. خرید بندهای اضافه هم برای کاربران در حدود 5.5 دلار آب می‌خورد. البته وان‌پلاس هنوز در خصوص زمان دقیق به بازار آمدن این ساعت اطلاعاتی منتشر نکرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا