بازی هافناوریکسب و کار

کاهش قیمت PlayStation Now

«پلی‌استیشن نَو» (PlayStation Now)، سرویس استریم بازی شرکت «سونی» برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر، با کاهش قیمت مواجه شده و کاربران می‌توانند با هزینه‌ی کمتری از آن استفاده کنند. در ادامه خبر با سخت‌افزارمگ همراه باشید.

اشتراک ماهانه این سرویس، اکنون با قیمت 10 دلار یا 9 پوند در دسترس است، که نسبت به قیمت قبلی 20 دلاری، با کاهش زیادی روبه‌رو شده. اشتراک سه‌ماهه هم قیمتی معادل 25 دلار یا 23 پوند خواهد داشت که پیش از این فقط در آمریکا و با قیمت 45 دلار قابل ‌خریداری بود. در آخر، عضویت یک ساله پلی‌استیشن نَو نیز اکنون از 100 دلار به 60 دلار رسیده است.

در حال حاضر، این قیمت‌های جدید در سراسر دنیا اعمال شده‌اند و کاربران هزینه‌ی آن را در صورت‌حساب بعدی خود خواهند دید. این کاهش قیمت برای تمام کاربران و مشترک‌های این سیستم عامل در سراسر جهان درنظر گرفته شده است.

سونی همچنین از اضافه شدن بازی‌های جدیدی به این سرویس خبر داده و «خدای جنگ» (God of War)، «بدنام: فرزند دوم» (inFAMOUS Second Son)، «اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵» (Grand Theft Auto V)، و «آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد» (Uncharted 4: A Thief's End) هم‌اکنون بخشی از اشتراک این سرویس هستند. البته به‌گفته‌ی سونی، آن‌ها درتاریخ 2 ژانویه 2020 حذف خواهند شد.

سرویس پلی‌استیشن نَو در سال 2014 آغاز به کار کرد و در ابتدا این قابلیت را به کاربران پلی‌استیشن 4 می‌داد که بازی‌های پلی‌استیشن 3 را استریم کنند، اما سپس شامل استریم بازی‌ها پلی‌استیشن 4 برای کامپیوتر هم شد. اگرچه رقیبانی هم در این مسیر پیدا کرد و در طی چند ماه و سال گذشته، سرویس‌های جدیدی از جمله «Google Stadia» و «Project xCloud» نیز معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا