فناوری

کاهش مشکلات کرش کردن بازی و باگ های دیگر با آپدیت جدید وارزون 2

اینفینیتی وارد با بروزرسانی جدیدی که برای وارزون 2 منتشر کرده وعده رفع باگ های متعددی را داده است. در ادامه به مرور جزئیات این آپدیت خواهیم پرداخت. یکی از باگ‌های اعلام شده در این بازی مشکل نوشته‌های چت در صفحه اصلی بازی است و کاربران با این مشکل متوجه ماندگاری اسامی پلیرها در صفحه چت در زمان استفاده از این ویژگی شده‌اند.

این مشکل باعث می‌شد که کاربر حتی در مچ بعدی نیز این اسامی را مشاهده کند و تنها راه برطرف سازی آن توسط گیمر شروع دوباره بازی عنوان شده است. با این حال به نظر می‌رسد که این مشکل از قبل وجود داشته اما جدیدترین آپدیت بازی بالاخره آن را برطرف کرده است. گیمرها از زمان عرضه اولیه بازی مشکلات کرش کردن بسیاری را تجربه کرده‌اند و توسعه‌دهندگان وارزون نیز قبل‌تر از مشکلاتی در خصوص درایورهای انویدیا و همکاری آن‌ها با تیم سبز برای برطرف کردن این موارد خبر داده بودند.

این آپدیت همچنین قرار است از مشکلات کرش کردن بازی کم کند. در همین راستا همچنین گفته شده که کاربرانی که مشکلات مسیریابی و فریز شدن بازی را تجربه کرده‌اند احتمالا با آپدیت جدید باید کمتر با این موارد ناخوشایند دست و پنجه نرم کنند. این بروزرسانی همچنین یک ویژگی جدید را برای برجسته کردن هرگونه توکن بتل پس خرج نشده معرفی می‌کند.

بروزرسانی وارزون 2 رفع باگ

طبق اعلام اینفینیتی وارد در این خصوص بروزرسانی جدید وارزون 2 شامل رفع باگ هایی در بخش مسیربابی در بازی و باگ‌های Gunsmith می‌شود. این آپدیت همچنین رفع اشکالی که برخی بازیکنان هنگام خروج از بازی با صفحه سیاه تجربه را می‌کردند ارائه می‌دهد. طبق گزارش‌ها Warzone 2 با وجود پشتیبانی از سیستم جدید ضد تقلب همچنان به صورت محدود برخی باگ‌ها را در این زمینه دارد و این آپدیت اکسپلویتی که به گیمر اجازه دریافت XP هنگام استفاده از stim را می‌داد رفع کرده است.

علاوه بر این، Infinity Ward می‌گوید که این به‌روزرسانی حاوی چندین اصلاح برای کاهش تعداد خرابی‌های شناخته شده در Modern Warfare 2 و Warzone 2 است. برای مشاهده جزئیات دقیق در خصوص برطرف‌سازی انواع باگ‌ها و مشکلات در این آپدیت می‌توان به وب‌سایت خود Call Of Duty مراجعه کرد. اکتیویژن همچنین اعلام کرده فصل جدید بازی قرار است با دو هفته تاخیر در 26 بهمن عرضه شود و تغییراتی نیز برای آن گزارش شده است.

  • روند کاهش گیمر Warzone 2 در هفته های اخیر بیش از انتظار بوده
  • سیستم موردنیاز و پیشنهادی نسخه PC بازی Forspoken مشخص شد
  • Warzone 2 پس از گذشت 5 روز از انتشار آن به 25 میلیون گیمر فعال رسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا